Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

:-d:-d:-d
    muttblottare! jag dör!! pwahahahahahaha!

• nennesjuttioåtta

Liten med Mindre skrev 2009-04-07 14:01:10 följande:

Nenne - man får bli tjock på ena eller andra sättet - om inte båda.
    så sant

lappis
    sant även där.

Nähäpp, nu ska jag till akupunktören igen.
  • nennesjuttioåtta

AAAAAAAAh jag vill OCKSÅ vara ledig i morgon! Fast idag har jag fullt upp på jobbet, så det är ju skoj! Wohooo!

Fick iaf höra av akupunktören angående att jag drack vin i helgen: "fan va gött, det är bra det - njut av livet!" Så tänkte jag på dig, Lappis, vi kanske skulle byta aku?

• nennesjuttioåtta

EA
    Ta tjuren vid hornen och träffa henne, jag har ju stoppat huvudet i sanden och det gör inte saken bättre. Men jag vet inte ... Sen när man ser magen gör det ju ont i en i alla fall. men det är snart vår tur ska du se.

• nennesjuttioåtta

Vänner
    oj, vilken liten illbatting! Vet inte riktigt vilken strategi man ska ta, vill han ha uppmärksamheten eller testar han gränsen... Tur att ni andra är testpiloter så att jag kan plocka russinen ur kakan sen.

• nennesjuttioåtta

Liten
    oooh intressant! *viftar på ögonbrynen*

• nennesjuttioåtta

Liten
    *klappar händerna* jösses, det blir en spännande tid efter påsk nu. Skarpt läge för många här i tråden igen!
    Men HUR ska man kunna hålla sig från godis??? Jag tycker själv att jag inte äter så ofta men det blir ju ändå något varje vecka. Det är omöjligt att hålla sig ifrån!

cicci
    oooh du har ju jättefin hy!!! Det stärker min teori om att man egentligen inte behöver gojsa med en massa olika grejer utan huden kan nog sköta det där själv - om man låter den.

• nennesjuttioåtta

lapinette
    Ja men då så, det är ju perfekt!

• nennesjuttioåtta

stackars Livia!
    Jag skrapade upp hela näsan rätt saftigt i en skidolycka, jag tror jag hade på någon kräm med zink (?) men det är nog bättre om det får läka ifred...? Men å andra sidan, så syns inte någonting på min näsa nu, och då var jag ändå 13-14 år när det hända (dvs sämre läkkött än en liten knatte). Jäklar vad det vattnade "svevatten" (vad heter det på svenska??) innan det blev skorv. *rys*

• nennesjuttioåtta

Hur är det förresten med Zozo nuförtiden? Länge sen hon var inne nu...

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare