Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

shit vad ni skriver! Jag som sitter på en annan dator och kollar på staplarna som blir när man kopierar mellan hårddiskarna.

• nennesjuttioåtta

OJ shit, det där bara måste jag prova. FLuff alltså. Det kan alltså passa på vad som helst. Får bli muffins. Måste fråga maken vad han helst vill ha på så kanske jag "får" baka. Ibland blir han så himla hälsosam... ! Fast det är ju mest för att han inte kan hantera sitt eget intag.

Telis, stort grattis till namnbytet! Vill du ha telemarkskidor i silver i doppresent?

Har en vän som har barn som heter Oscar och Victor

• nennesjuttioåtta

jag är både kak- och kattmänniska

angående fuskträd, ni har så rätt (så klart!), och katter har ju överlevt några hundra år utan de där sakerna. Usch, stackars katter som måste ha peruk, bandana och stickad tröja.

• nennesjuttioåtta

muggles
    shit!

fast jag blev rätt svettig när jag cyklade hit med så jag fik vaska av mig... :-S

• nennesjuttioåtta

muggels
    såg trailern för det där programmet. Fy fasen, undrar vems om kontaktade vem?!!?
    alt 1. Hej, vi är bisexuella tvillingar som precis matchat tuttarna med håret som skulle vilja träffa en själsfrände i någon sorts seriös tv-lösning av något slag. Vi trivs inte i kläder och har tröttnat på att leka med varandra.
    alt 2. Hej, jag är tv-mogul som letar efter ett tvillingpar utan självbevarelsedrift eller -respekt som har lust att hångla (gärna knulla) direkt i tv med typ 20 olika människor och gärna gilla att tvåla in varandra i duschen. Vad säger ni flickor? Vill ni sitta i farbrorns knä?

• nennesjuttioåtta

Page
    jo, jag med ibland. Det där halsbandet som såg ut som en krage med fluga var ju lite festligt, men ...
    Å sen de som köper en hel jävla sittvagn till sina hundar!

muggles
    ja, eller kanske mer ett uh oh! :-S

• nennesjuttioåtta

page
    jaha... ja det kanske var så. Men var fick han tag på flickornas nummer? Lunarstorm??

• nennesjuttioåtta

ÄNTLIGEN är det maaaaaaaaaaat

• nennesjuttioåtta

Syrénhäckens vara eller inte. som den är nu kan den lätt tas för ogräs, så liten och klen som den är. Den kanske går upp till knäna och smala, spretiga grenar så jag vet inte om man endera ska låta den växa på sig något år till (den är förmodligen rätt nyplanterad) eller om det är bättre att låta den förgrena sig tidigt. Får se, kanske avvaktar sommaren först.

kostar det pengar att byta nick?!?!?!

fasen, nu blir jag ju jättesugen på varm choklad. ...

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare