Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

kanske därför det inte funkar för mig, för jag är kåt på fel tid.

• nennesjuttioåtta

eller vem lurar jag nu, jag tackar nog aldrig nej till ompaompa

• nennesjuttioåtta

hahaha det är nog många på bygget där maken jobbade förr som gärna hade bytt med honom. Inte många fruar som ringer mitt i veckan och kräver en sexdate i bilen eller i en träddunge, kn*llar och sen tar tåget hem igen.

• nennesjuttioåtta

Page
    låter som en väldigt kvalificerad gissning!

• nennesjuttioåtta

Muggles
    jag såg en apfin tapet som är lite guldpärlemor med löv i relief på (låter helt galet) men som är JÄTTEFIN, skulle passa bra med rött och svart (dina möbler).

Telis
    *s* jo, vi drog till Barca någon vecka efter Vemdalen, vilka tider.

Fast vi har ju båda bytt jobb inte bara en gång utan två gånger var sen vi gifte oss, flyttat till hus och rest lite (hallå, som om ni suttit och möglat i soffan, vagabonds!!) så förutom att jag fortfarande inte slagit en 1 eller 6 för att börja spela det där jävla barnspelet så har det hänt en hel del.

• nennesjuttioåtta

Grodan
    Tack för tipset förresten!

vet inte vad jag tänkte kommentera mer.... lite tomt i huvudet. Vi försov oss lite i morse och har fortfarande inte kommit ikapp mentalt, skulle gänra fortfarande ligga kvar och tryna med mannen. Äntligen är det snart HELG! WOHOO!

• nennesjuttioåtta

Halllåååååå FREDAAAAAAAAAAAG!!!!!!!!

Åh fy fan vad jag är trött på det här tröööööökjobbet!
    Igår hade jag näst intill INGET att göra på hela dagen men såklart när jag tänkte gå hem så drar hon upp något hittepågrejs som jag ska göra idag när hon är ledig, så jag kom för sent till min fikadejt med min träningskamrat så det blev att kasta i sig en lätt pirog före träningen (som vi naturligtvis tagit fel på tiden så den var en halvtimme tidigare så magen stod som en pansarsköld rätt ut!). Den här gången gick det bättre med aerobicsen , jag hängde med nästan hela tiden! WOOHOOO!

I helgen blir det beskärning av äppelträd och syrénhäck. Den sistämnda är jag lite osäker på om det är lämpligt nu men jag rådfrågade en vän som läst någon trädgårdskurs och hon gav klartecken så jag får förlita mig på det. :-S

Muggles
    jag ska kolla på vårt prov hemma vad den heter, tror även den skulle vara fin till grön! Vi har grönt i sovrummet och jag sydde kuddar förrförra helgen av ett tyg med mossmönster som jag köpt från urnatur.se (?) - myyysigt. Köpte även några meter extra för eventuellt täcke till någon liten så nu har jag flera högar av sånt tyg som aldrig blir något av...

Telis
    dumlekakor?!? OMG! Såna funkar ju också att posta.

Sweetiepajjsaren!
    TACK för grape jellyn!!!

Idag är det rea på zoo-butiken. Vågar man ta ut något i förskott och köpa lite attiraljer tro? jag menar, det är ju lite säkrare detta än att köpa barnvagn...

• nennesjuttioåtta

AM
    Såg en jättefin transportväska i grönt med blommor (mer som en bag än en bur) fast vet inte om den är så bra. Måste fråga. Bling-blinghalsband är ett måste. Matskål och kattlåda.
    Klösbräda. Vi tycker båda två att såna där klätterträd är apfula men det kanske är bättre än sönderklasta möbler och tapeter...?

• nennesjuttioåtta

AM
    Oooh dig kan man fan alltid lita på har en länk i bakfickan!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare