Barnkarusellen snurrar vidare
nä men allrvarligt Piggelin, ni behöver en bra stege. Rensa hängrännor, ta ner Amanda från skorstenen, beskära de jättehöga träd som står på er nyanlagda tomt...
nä men allrvarligt Piggelin, ni behöver en bra stege. Rensa hängrännor, ta ner Amanda från skorstenen, beskära de jättehöga träd som står på er nyanlagda tomt...
nu ska jag luncha och sen dra på stan till fotografen!
men har ni hängrännor då?
Oki, det kanske inte var världens bästa pryl.
Cykla vält?!?!?!?!?!? Har jag faktiskt ALDRIG hört!
Däremot använder jag gärna han isf honom och na isf henne. Jag sprang på na på stan: Jag träffade henne på stan.
Liten
OOOH ers majonnäs honungen!
Snaily
hoppas valpen är fisk!! FRISK menar jag. Förstår om du vill att midsommar ska vara rätt snart!
Frullan
På lördag ska vi hämta katten.
koko
nej, slet den sig! Hoppas ni får napp snart igen! Vill ni ha en röd katt, eller?
Lappis
grattis till fin tempkurva!
Liten Vasa
Japp, vi började boa igår, jag sydde en kudde att lägga i transportburen, en jättefin flätad korg som vi fått låna av svärföräldrarna, och så har vi städat så vi slipper skämmas för den nya familjemedlemmen, och idag ska vi shoppa bajslåda och grejer. Och sen fånar vi oss och låtsas kalla på henne med olika ljud, vi har inte bestämt oss för namn än men tror det blir det som hon redan heter, men jag får återkomma med det.
Liten den Stora *fniss* Det måste kännas fantastiskt att kunna röra sig rätt så inkognito här bland pöbeln.
Lappis
Klart ni ska ha hundvalp! Det är fertilitetshöjande! *ironi*
Låter däremot riktigt intressant med det där hornet, är det från enhörning?
Va fan, jag trodde alla sopsorterade sina kompostsopor, vi har bruna papperspåsar i en brun tunna som töms med det andra. Vår kompost på tomten måste vi göra något åt, förra ägaren har blandat allt möjligt skit där, bokstavligt talat. kattsand, blomkrukor, grillgaller och förmodligen 300 tunnor med kreosot.
hohooo
Lappis
jo tack, det går bra! Jag får mest nässprayen i halsen men förutom det så känns det bra!
Järålôs - HA! Det hade jag tagit!
Jag önskar jag hade något sameblod i mig, det är så snyggt!!! Inte blodet, alltså...
Liten
What?!? HAHAHAH jag plockade, maken dammsög. Det var väl några veckor sen sist men tack ändå, fast städa och Nenne i samma mening händer inte så ofta. Förutom när vi får folk hem: "ååh ni har jämt så välstädat" *duh, annars hade ni inte fått komma eller rättare sagt, kunnat komma innanför dörren*
ååååh jag har inte länken till galleriet här på jobbet.
Lappis
jepp, jag har inte nyst en enda gång, men jag frågade läkarn för säkerhetsskull när jag var där på samtalet vad jag skulle göra om det hände (påläst av er tjejer ) och han bara stirrade på mig som om jag hade fåret Dolly på huvudet.
Nu har jag kollat på er. Vad kul!! Shit vad många bilder det börjar bli!
snaily
hihihi, nej det framgår ändå att du var ironisk.
Lappis
fast det verkar ju vanligt att man nyser så jag förstår inte ri.. eler. Jag förstår ändå inte honom för han ser alltid sådär på mig, förutom när han grottar runt i mufflan.