Barnkarusellen snurrar vidare
Tinga
Nej, om man inte får rulla på den i 20 km.
Tinga
Nej, om man inte får rulla på den i 20 km.
lapinette
Men hallå, Borrens brorsa tar jag! *knuffas*
Liten
tack för tipset! Får se om jag har drattat med huvet före i golvet ikväll...
nu har jag tågbiljett till Göteborg, wehooo tråddejt!!!
Lapinette
NÄJJJeee AAAAAAH *catfight*
Am
Diplomatiskt av dig.
Frullan
Bra att du ändå får prata av dig, och självklart säger väl Bm att det är helt ok, att tycka så. men du kommer 99,9% att älska barnet som kommer oavsett om den har pitt eller inte och att då se tillbaka på 9 månaders lidande och att du t o m hade plockat bort honom om du vetat innan, bara pga att han var en kille ger nog inte annat än ännu mera lidande för dig. Ligg på om psykologen så du får hjälp!!
AM
Hahahha, det gör ingenting, tack för att du ens försökte! Men vi kanske ska lämna brorsan utanför det här..? Jag ska kolla lite på ebay också, eller om nu Sweet möjligtvis möjligtvis har möjlighet att plocka med en burk (visst skulle du hit snart, eller?). Annars blir det som sagt ett marmeladkuk jag menar kok.
Mrs B
Vad trött man blir på folk ibland! 50 minuter är ju helt överkomligt!!
fru AM skrev 2009-03-11 13:37:05 följande:
Mrs B
Ta inte åt dig, men jag förstår att det är svårt. Men din man stöttar dig väl?
cicci
WOOAAAHHH!!!!!
TACK!
Som en tjottablängare rätt upp i krysset.
Dubais vara eller inte vara... Ja, jag vet inte vad jag hade gjort. Förmodligen hade jag stannat hemma, men samtidigt blir det ju lite prestigesak så att jag vill göra det ännu mer bara för att han inte ska tro att han kan bestämma över mig (jag låter som en 4-åring, ahhaha!). Men risken är ju att det blir "vad var det jag sa" om det händer nåt (nu gör det ju sällan det tack och lov).