Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

OK, jag ska fortsätta jobba nu...

• nennesjuttioåtta

Heyy, det var inte b12-brist iaf.

• nennesjuttioåtta

EA
    Håller med Cicci. De kan väl iaf se om det blev en cysta, hur slemhinnan ser ut (den borde ju vara jääääättetjock om du inte fått mens?!?!) eller om det är något där som inte vill visa sig på kissprovet.

• nennesjuttioåtta

FREAK OUT!
    *glider in på knäna*

Hellåååå!

• nennesjuttioåtta

Vickan förresten
    3 äggblåsor på gång=trillingar eller??

• nennesjuttioåtta

Lapinette
    hahahaha du får följa med mig nästa gång för jag ser vara blå havregrynsgröt och ibland ett kattrinplommon på den där skärmen. *novis*

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2009-03-13 09:30:56 följande:
    nenne - förklarar inte läkaren för dig vad havregrynsgröten och plommona egentligen är?
    Alltså, min läkare säger inte så mycket. Typ: Ja, här är ett ägg på xx mm. Här är en cysta. Nejnejnejinget farligt. mmm. mmm. Så nu är det klart.

Och jag, mitt nöt, fattar inte att jag kan fråga heller. Fast vad finns det mer att se?
  • nennesjuttioåtta

Vickan
    Det kanske kan vara något! Prova det. Det kanske är därför du får så tidiga mf (visst har det varit v 5-6 båda gångerna?). Eller frågade du om det?

• nennesjuttioåtta

Cicci
    Vet inte alls hur foglossning känns men brukar det kännas så långt upp i ryggen? Du kanske "bara" har belastat fel eller suttit tokigt framför datorn?

• nennesjuttioåtta

Hmmm ja det hade ju varit kul att veta. När jag gjorde spolningen och då jag träffade KK första gången så fick jag inte ens se skärmen utan då hade hon en elev där som hon visade. Så där hängde jag inte med alls. Får se hur det blir på ivf-kliniken!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare