Barnkarusellen snurrar vidare
eller jaha, man skulle INTE dricka grönt te om man vill bli gravid. Va fasen... Det får bli rött.
eller jaha, man skulle INTE dricka grönt te om man vill bli gravid. Va fasen... Det får bli rött.
AAAAAhh jag har varit sjukt sugen på SNICKERS flera dagar nu, men varit duktig och inte köpt något godis på hela veckan, samtidigt som jag cyklat till jobbet varje dag. Det blir alltså nästan 10 mil i arslet *spänner röven* och då tycker jag att jag är värde en BAUTASNICKERS ikväll! Och så blir det hemlagad pizza och viiin (bara lite, eftersom jag inte ska dricka vare sig för akupunktören eller för min stackars lever).
FREEEEDAAAAAG!!!
hallå eller! Idag är det vårdagjämning!
Snaily
hej hej och välkommen! Tycker som övriga talare, dra en vit lögn om hur länge ni försökt, det är ju faktiskt något som verkar strula så varför dra ut på lidandet i onödan?
What else..
A ja, har fått gosa bebis idag jag med! Så liiiten, tills man inser var den där lille krabaten kom ut någonstans - GAAHK!
I morse hade jag all time high temp: +37,4. Dag 30 idag, men eftersom jag tror ÄL var mycket senare än vanligt så drar jag inga stora växlar på det. Dessutom, när jag hade en cykel på 37 dagar så sjönk inte tempen lägre än 36,8 iaf...
Och nu är det bara en vecka kvar till ivf-samtalet så det känns inte så trökigt när mensen kommer (för det gör den).
Koko
Hoppas att ni hittar någon bra hårig lekkamrat! Visst är det inte så lätt som man kan tro? Det kryllar av blocket-annonser men vi är kräsna också och det ska ju klicka på många sätt. Vi snöade in på aby efter att ha träffat Lipton och han är ju så fin och den rasen verkar väldigt social, tillgiven, nyfiken och intelligent. Dessutom verkade det vara bra päls för vi har många allergiker som vi gärna vill fortstätta umgås med trots att vi har katt. Ps förslag att vi ska avstå från katt för deras skull, är inte ett alternativ, om de inte hade tänkt att bo här för jämnan. Nån måtta får det vara på hänsynstagande om andra. Han är för snäll ibland. Han vill ju ha katt minst lika mycket som jag så jag vet inte hur han tänker ibland.
Nu blir det kålpudding *prutt*
Nu har även jag sett den där reklamen för Centralbadet med tjejen med lökarna i stora glaskupor. Vad fan var det? Laikas gamla rymdhjälm??
Koko igen
hahah har du hört santa marias thai-reklam nu då?
här snöar det liiite lite nu, men ooh vad mycket det töat bort i helgen! Tjohoooo! Fast fortfarande ingen gräsmatta i sikte, men det kommer, det kommer en vår...
jag som lovat mig själv att inte logga in och kommentera i veckorna måste bara in och ge en lång , stor och varm kram till Clownis och din dotter!
Ärligt talat, jag skulle gjort PRECIS likadant om jag var i din situation.
jag hjälper gärna till att avlasta Tinga! Skicka inte med B-post bara, det tar sån tid.
För övrigt skickar jag en skön kram till TInga med. *kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam*