• Fru E

Barnkarusellen snurrar vidare

Vickan-när var det du skulle till fabror gyn????

• Fru E

Ähhhh snart ger jag upp det här så jädra trött att få minus på stickan!

• Fru E

Borde väl få ett plus nu på dag 38 om det är något??????

• Fru E

God Morgon!

Har läst allt ni skrivit under helgen men ägnade söndagen åt att renovera gästrummet för att inte tänka för mycket vilket inte lyckades helt men nästan

Cicci-skönt att komma iväg lite nu innan ni blir 2 barns föräldrar

Tänkte annars samla lite mod och ringa gyn och krångla lite....

Och så var det möten igen

• Fru E

Mrs B-känns det bättre med tentan nu????? Är det ingen som du kan få lite hjälp av tex läraren eller så just för att komma igång?

• Fru E

Hej hopp!

Har ringt till gyn och han ska ringa upp vid fem.......

Ore-inga symptom alls? Vilken dag är det?
    Kan vara väldigt positivt med inga symptom också
    Men klart man inte vill hoppas för mycket.....annars kan vi trilla ner från molnen tillsammans även om jag redan har trillat

• Fru E

Jahapp
    inte blev jag så mycket klokare av att pratat med gyn.........hans svar var varken bu eller bä och att det bara var att avvakta tills tanten ev kommer. Dröjde det tills nasta cykel (dvs nar nasta tant skulle kommit) skulle jag ringa igen........hans lösa teori var att jag inte haft ÄL men samtidigt så sa kroppens alla signaler att jag hade det och tanten har alltid kommit alla månader på varierande dag men inte längre än 35 även om ÄL varit eller inte. Så vettitusan om jag tror på hans teori egentligen men har inget val mer än att vänta nu då.

F-n!! Vill veta vad som är på gång!!!
    Varför har jag ont i bröstvårtorna, mer flytningar, gasig (ursäkta), molvärk då och då........
    Hatar verkligen att vänta och gå i ovisshet!
    Känns som en ännu bortslösad månad.....

Ore-spännande nu ju

Mrs B-GRATTIS!!!!!!!

Ska roa mig med att fortsätta renovera nu........

• Fru E

Nenne-kör lite vindruvor lätt i e mixer, i med syltsocker, koka i 3 minuter så har du en kanon vindruvsmarmelad

renovera var det ja........ska bara hitta min ork och goda humör med...

• Fru E

Ore-jag tror att man ofta får lite längre segdragen cykel om man inte har ÄL men jag har ju fått tant alla andra månader ÄL eller ej även den cykeln som var på 40 dagar så därför får jag inte in varför den inte kommer nu.....

Kan tillägga att jag inte har något tålamod att vänta på sånt här eftersom det tär på psyket en hel del så maken får inte så mycket kul i sänghalmen.......

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare