Barnkarusellen snurrar vidare
Ore-äter man dessa produkter som ett komplement till den mat man äter i vanliga fall? Hur länge är det tänkt att man ska ta det?
Är lite kluven till sådana här preparat.....
Ore-äter man dessa produkter som ett komplement till den mat man äter i vanliga fall? Hur länge är det tänkt att man ska ta det?
Är lite kluven till sådana här preparat.....
Ore-ja gärna vill gärna veta hur länge man ska äta dem med....vi äter relativt nyttigt ändå så tänkte nog fortsätta på det spåret om jag provar denna kuren.....
God Morgon!
EGO- Lyckades bli osams med maken igår när vi tapetserade eftersom vi fick riva ner två våder som vi satt upp vilket gör att vi kanske inte kommer att bli klara i tid (jag vill bli klar till om en vecka då jag ska ha kollegorna över på AW)......
Jag tycker att maken kan prioritera lite och jobba en vanlig 8:a timmars dag som alla andra medan han tycker att jag hela tiden ska dra igång en massa projekt som tar tid som han inte har. Dock godkände han att vi påbörjade tapetseringen av gästrummet om jag gjorde underarbetet vilket jag gjorde. Ikväll ska han på bio och imorgon har de bastukväll på jobbet så då blir det inget gjort....
Tycker inte om att vara osams men det här med att prioritera gnabbas vi alltid om eftersom maken älskar sitt jobb och ser det även som sin fritid...
AM-vi har en metallicfärgad tapet så maken lyckades skrapa bort en del av ytlagret med tapetskrapan på ena våden och den andra blev inte bra utan fick en massa bubblor och blev inte jämn. Övriga har blivit kanon och maken brukar göra ett kanon jobb eftersom han är så petnoga
Vi har lite mindre än halva rummet kvar så antagligen hinner vi klart i helgen, sen ska dörrfoderna sågas till och spikas upp men spika kan jag göra iaf och sen är vi klara. Kruxet är att maken vill hinna plugga lite med till en gammal tenta men det ska han nog hinna med
Välkommen tillbaka Cissi härligt att ni har haft det bra!
Lyckades bli sams med maken igen via Skype
Nä dags för en promenad på stan så att jag vaknar, är ruskigt trött just nu. Alldeles för mycket att göra på jobbet och hemma samtidigt som man har barnverkstad. Borde verkligen vara bonusgrundande
Koko-vad är picasol forte?
Jag äter Apotekets kvinna vitaminpiller men inget särskilt för Omega 3 men det borde man kanske iom att vi inte äter så mycket fisk.....
Hmmmm....vilken sorts Omega 3 tillskott ska man äta??? Finns väl som vanligt en hel uppsjö av märken
Oki så då är det som med allt annat att som gäller barnverkstan att provning gäller
Maken min äter inte heller fisk men jag äter gärna men blir inte så ofta. Kanske skulle köpa och testa....har ju inget att förlora de kan ju knappast strula till cykeln