• Fru E

Barnkarusellen snurrar vidare

Happ, ogravid som jag är får jag kanske fresta med ett glas vitt vin till tårtbaket och tapetseringen ikväll eller en riktigt kall öl mmmmmm

• Fru E

Råbiff urk!

Men lite goda ostar kan jag allt klämma i mig *räcker näsan åt alla gravvosar*

• Fru E

Ore-jag hade helt klart kunnat byta ut alkoholen mot en bulle i magen, men det visste du nog redan

• Fru E

Koko-det är bara att ha i vilken frukt man vill och antingen mjölk/yoghurt eller glass så blir det kanongott
    Vi gör alltid smoothies på morgonen fast den nyttiga varianten med fiberhavregryn och linfrön

• Fru E

God Morgon!

Sitter hemma nu på förmiddagen fram till kl elva innan jag ska på möte i en annan ort längre bort. Passar på att lägga samman en tårta som min kollega har beställt och som ska lämnas imorgon

• Fru E

Hehe insåg nyss när jag delade tårtbotten att jag gjort ett lager för lite så fick ta en snabb tur till Ica och köpan färdig botten så jag kan använda ett färdigt lager att komplettera med hoppas bara kollegan inte märker nått host harkel

• Fru E

Nenne-kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmm!!

• Fru E

Än så länge är jag glad att tanten äntligen har varit här och jag förhoppningsvis får Äl nästa vecka

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare