• Fru E

Barnkarusellen snurrar vidare

Har nog kommit fram till att jag inte vill kunna göra helt perfekta tårtor eftersom jag inte tycker att de ser så verkliga ut på nåt sätt. Mycket charmigare när man ser att den är hemgjord eller vad man ska säga

• Fru E

Hmmm.....fick ljusrosa och brunt på pappret idag.......tanten är ju slut och inga spottings sen iförrgår/går men kanske bara kroppen som inte ger upp tanten....

• Fru E

Heeeeeeeeeeej Brunettbruden

Skostorlek, ålder, chokladfavorit, var du bor och hur länge ni försökt är de krav som krävs för att bli "godkänd" här *fniss*

• Fru E

Ska fundera på saken över en kopp te

Sen Äl kom igång så räknar jag ca 8 försök om jag inte haft Äl varje månad......slutade med pillerna för ett år sen....så börjar väl bli en av en av de gamla i gemet tillsammans med Lappis och Nenne även om de försökt mycket längre

• Fru E

Man brukar säga att har man en relativt regelbunden cykel så har man troligtvis ÄL men 100% säker kan man inte vara om man inte tar blodprov. Ett sätt kan vara att testa ÄL-stickor ett par månader så att du lär dig din cykel, eller så kör ni helt enkelt på varannan dag så kan ni inte missa ÄL

• Fru E

Brunettbruden klart du är välkommen

Jag hade med rekommenderat varannadags metoden för att slippa all hets.

Godnatt!

• Fru E

Nenne-bjuda på tårta göra jag gärna men plusset verkar dröja så då får ni vänta på tårta läääääääääääääänge

EGO-lustigt nog har spottingsen (brunt) kommit tillbaka vilket gör mig väldigt konfunderad eftersom tanten redan varit här och försvunnit. Någon annan som varit med om det????? Dag 9 ikväll om man räknar från när tanten kom förra torsdagen på kvällen.
    Har för mig att jag hade så med första omgången pergo eller det var andra att det kom tillbaka ett par dar men sen försvann igen men nu har jag ju inte ätit något...

Kängu- e ju roooooligt att shoppa

• Fru E

Muggles-Esprit har mycket snygga grejor nu tycker jag

• Fru E

Ryggont måste jag med ta tag i nu känner jag......har ont i ländryggen till och från så får börja stretcha rumpan på kvällen och beordra maken till rumpmassage
    En bidragande orsak kan vara att jag inte hunnit träna lika mycket som innan kanske...

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare