Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

Barnkarusellen snurrar vidare

AM var kvickare.

• Liten med Mindre

Och Mindre vägrade hårt vår goda (tror jag) lasagne. Men den smakade kanske för mycket. Eller så var hon inte så hungrig.

1/2 päron och två brödbitar till middag. 1/2 dl välling till kvällsmål.

Fast hon sov gott på det, och är speedad idag, så det funkar väl.

Härligt med en gourmet-kille koko.

• Liten med Mindre

EA - maken ringde precis och ville slita sitt hår - "hon äter ju ingenting". Precis då började någon pilla in lite spaghetti (burk...) med sitt tjusiga prinsessgrepp (= tumme o pekfinger - resten spretar åt sidorna).

Mamma har å andra sidan ätit säkert en halv skål chokladgodisägg idag. *rodnar* Ingen annan äter ju och jag fick inte nog före påsk...

Ska nog sluta äta nu så jag inte känner mig kläggig ikväll när jag ska ha skoj.

• Liten med Mindre

Vickan förresten - vilken service de har ditt parfymeri. När inte mascaran hade kommit in i dag som de trodde, så lovade de att ringa när den gör det.

Ska shoppa till mamsen med om det kommer in mer. Min kollega tycker att jag verkar vara så omtänksam om min familj som ringer och pratar lite med dem nu och då.

• Liten med Mindre

EA - jag tur att jag inte förför påskäggen då, bara slukar dem.

• Liten med Mindre

Förförandet sparar jag till maken. Som om det nu behövdes... Inte med tanke på presentsnöret som används idag.

• Liten med Mindre

Ea - du skulle bara ana vilka material det finns...

Virkat i presentsnöre - det låter väl härligt?!

• Liten med Mindre

Hej hej!
    Massor med förbivinkande vänner igår.

BS - synd att naprapaten inte levde upp till förväntningarna. Jag tycker ju som sagt att min naprapat är jättebra just för att det sällan behöver knakas så mycket, och för att jag aldrig har ondare efteråt. Och det var därför jag inte gillade kiropraktorn jag prövade. Smaken är som baken.

Telis - hur har det gått med sjukgymnastiken? PUSS på donatorn från mig med. Massor med ägg-relaterat så här kring påsk.

Page - trist med mötet som gick åt skogen. Det är förmodligen mycket lättare att säga att det är dig det är fel på, än att ta upp klagomål med kollegorna.

MrsB - kämpa på. Beundrar din energi, även om det säkert känns tungt ibland.

Och JA, presentsnörena betalade sig. Det är verkligen halkbana just nu, så det är väl dags i dagarna. Lite mysko känsla att vara på gång igen, utan att ha kommit in i det där desperata NU NU NU.

• Liten med Mindre

Pyssla om dig ordentligt i badet AM - förstår precis din längtan.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare