Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

usch, nu blev jag alldeles isig i huvudet. Dags för vågrätt läge i soffan (tur att vi äntligen har fler kanaler).

• nennesjuttioåtta

Förresten drömde jag att BS plussade inatt.

• nennesjuttioåtta

Blivande fru L skrev 2009-02-05 14:54:17 följande:

Jag ska ju inte ens åka med maken på prestationsresan. Det är nog bäst att jag ringer någon sexig kollega och ber henne ta på sig den LILLA sjuksysteruniformen.
    Eller någon gammal babuschka som hotar att vrida av klockspelet om han inte levererar.
  • nennesjuttioåtta

jag har ofta drömt mardrömmar nu på slutet. Mannen har fått väcka mig flera gånger för att jag ligger och gnyr. En gång drömde jag om flygande hummrar (har jag skrivit det här redan??) son han försökte slå ihjäl med en sån där liten skyffel man har till öppna spisen. Låter inte så otäckt men det var det.
    Sist drömde jag om spöken som man itne såg men som jag visste var på väg bakom en halvöppen dörr och då vaknade mannen av att mina ben kändes som om jag hade nätstrumpbyxor på mig och att jag gnydde (huuu huuuuu huhu huuu, låter inte klokt), jag hade sånt tuppskinn, nästan som fiskenät med knutar!! Å då blev ju han skiträdd också. Huuaa... jag hatar det.

Tur att du blev räddad Lappis!

• nennesjuttioåtta

Liten
    oooh!!! I like Feng shui! Dags för ett nytt tag här hemma!

Min man har ju inte fått besöka något rum utan vi har fixat det här hemma och sen har han fått åka till sjukhuset med burken i armhålan. Och fantasin triggas ju inte särskilt när man känner sig stressad. Jag får väl gå till macken och köpa en blaska åt honom.

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2009-02-05 15:09:45 följande:
    nenne - de enda gånger maken har haft svårt att leverera är när han fixat det hemma. Tror det berott på tidigare uppgång, jag står utanför toadörren och väntar och då mer stress.
    Får väl fråga på måndag om de har något inspirationsrum på plats.
  • nennesjuttioåtta

Liten med Mindre skrev 2009-02-05 15:15:28 följande:

Nenne - blev lite konfunderad. Trodde din man inte fått gå in i något av era rum hemma utan att ni först började renovera o fixa...och sen skadade han sig och åkte till sjukhus. Fattade nada. Tills jag insåg att jag förmodligen suttit för mycket framför datorn idag.
    eeeehHHAHAHAHAHA du glömde de flygande humrarna! Det kan vara jag som suttit här för länge också. Nu måste jag vila känner jag... på er sötnosar!
  • nennesjuttioåtta

btw
    jag kommer eventuellt ner till Göteborgsvarvet, men kan itne träffas på söndagen utan lördagen är ledig. Vill någon träffa mig då? Har ni tur får ni även träffa min man.

• nennesjuttioåtta

Kängu
    oooh ännu en hurtbulle i gore-tex! Vi hade t o m samma färg på jackan. Visst är det världens vackraste ställe?!?! I somras när vi var där (fast vi var aldrig ut på foten utan höll oss vid släkten på södra sidan) så var det kanonväder, för en gångs skull, runt 25 grader varmt, sol och klarblå himmel. Vi badade i ett vattenfall som ligger bortanför vår hytta flera gånger! Annars är det ju ullfrotté som gäller där...

BS
    Klart att det är sanndröm, men det kanske dröjer ett tag för det var ingen snö ute (och jag fick skita med öppen dörr, just då gick det över i mardröm:-S). Jag skulle säga april/maj.
    Stackaleliten Iris! Men ärr ger karaktär, se bara på Börje Salming! Men jag tror att det är bra att hon får och vågar kolla gränsen, snart lär hon sig! Tror det är farligare om det hönsas så att hon inte vågar gå någonstans själv och sen när hon trillar för första gången som 14-åring på fyllan kan det ju gå riktigt illa (vadå, ta emot sig med händerna?!?!). Nu slipper ni ju det!

Här är det kalasväder! Eller nåja, det snöar igen! Så fint!

MrsB
    Jag slår till när du betalar frakten!

Lappis
    *Kramar om*

Telis
    Härligt att du mår bättre i magen!!!!!

Angående Göteborg så är det ännu inget bestämt, tydligen. Det beror på makens jobb. Jag får återkomma i frågan men det vore ju skitkul! Och Mrs B, leave the boys to me.

• nennesjuttioåtta

å herrejösses vad söta alla barnen är!!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare