Barnkarusellen snurrar vidare
Nenne - kram och jävla skit helt enkelt.
Jag är också lite för feg för ögonoperation än så länge, jag har ett gravt synfel men linser fungerar än så länge bra. Den dagen de inte gör det längre (den kommer troligen) kommer jag nog att överväga det på allvar. Högre upp på listan ligger nu att operera åderbråck, men även det ligger såklart efter en förhoppningvis kommande graviditet...
Glasögon har jag också jättesvårt att bestämma mig för, har haft dem sedan jag var liten och minns hur hemskt det redan då var att välja. Sist jag köpte visste jag ungefär vad jag ville ha och lovade mig själv att inte vela. Det gick fort och jag blev nöjd! Tur eftersom jag har dem jämt nu när jag är hemma...
Bästa restaurangupplevelser måste jag säga att jag delar med fler av er. Avsmakningmeny på F12 både för åtta år sedan samt för fem år sedan var fantastiska, och kinesiska halv trappa plus gård åt vi förlovningsmiddag på. Hela kvällen skimrar såklart i rosa i minnet, men maten var väldigt bra minns jag bestämt. Restaurangen var jättebra när det var nytt. Likaså Beirut Café, men jag har blivit besviken på båda sedemera. Lux vill jag verkligen prova, men det lär väl dröja ett tag till.
Omsan - låter super med dagis. Vår tjej kommer också vara femton månader när det börjar - hoppas det går lika bra som för Mathilda.