Barnkarusellen snurrar vidare
Muggles - Skönt att det blev ett bra avslut o jag kunde inte låta bli att fnissa lite när jag läste om testamentet Verkar ha haft skön humor!
EA - Men vad trist! Hoppas att det bara var en liten färgad flytning bara som försvinner... Kram!
Cicci - Bra att läget hemma är bättre nu, hoppas att ni får vara friska och att läget förbättras ytterligare när ni får sova bra och slipper segdragna förkylningar som tär på energin.
Koko - Skönt att helgen gick bra även för dig! Spännande med Nupp/kub oxå. Ang bf-datum så fick jag ju ett datum där ÄL skulle inträffat långt senare än vad den faktiskt gjorde. Vet med säkerhet att vi inte hade sex då när de påstod att M blev till... Man får väl ta det med en nypa salt...
Lappis - Åh vad skönt det lät med lite vår!!! Är inte alls avis... Men självklart unnar jag dig lite härliga tider. Det är du väl värd efter all skit i år. Hoppas att det är mensen nu och att det är början till det definitiva slutet på den här segdragna x-historien.
Frejis - Förstår att du känner dig lite nervös inför UL-et. Skönt att det är snart iaf och att du kanske kan börja glädja dig på riktigt efter att du sett att allt är bra så här långt. Usel service från skoaffären förresten. Stå på dig tycker jag, och be butiksägaren ta en titt. Att skylla på dåligt väder är bara en taskig ursäkt för att slippa ta ansvar för sina produkter. Om inte skorna tål väta måste det stå angivet i skorna eller kommuniceras i samband med köpet.
Nenne - Så det är dags för ivf nu. Vad innebär ett ivf-samtal? Ivf är ju en speciell process och verkar vara krävande på alla plan, men många lyckas trots allt...