Barnkarusellen snurrar vidare
Tack, vad söt ni är som önskat mig en trevlig jobbstart!
Var inne och läste ikapp en sväng igår, men kunde inte kommentera då jag hade Matilda i knät. Jag var helt jävla slut när jag kom hem. Hade fått ett mastigt introschema och eftersom vi har deadline på budgeten inför nya verksamhetsåret nästa vecka var det bara att slänga sig in i hetluften! Känns ändå bra att komma in i det fort igen!
Maken är gullig och har både städat och lagat mat här hemma Ska bli kul att se om det håller i sig.
Har varit på gymet idag med och fått en genomgång med en PT ang mitt nya gymschema. Allt på en gång! Känner mig piggare i vilket fall somhelst. Tänkte faktiskt tanken att jag någon dag i veckan ska träna snortidigt innan jobbet för att kunna vara hemma med M på kvällarna. Får se om det stannar vid en vacker ambition eller om jag faktiskt gör slag i saken
Annars har pappa blivit inlagd på sjukhus idag Han har haft problem med känselbortfall i sin ena hand under ganska lång tid och nu har han drappats av problem med den andra armen oxå. Dessutom upptäcktes det att han hade skitdåliga värden och de befarade diabetes. Detta på en man som jag inte kan minnas haft en enda sjukdag på 30 år! Så en vanlig kontroll på vårdcentralen resulterade i en blixtfärd till sjukhuset där de la in honom bums. Vet inte mycket mer, så jag får ringa honom från jobbet imorgon. Sjukhuset ligger nästan vägg i vägg med min arbetsplats, så det är ju bra iaf. Hoppas det inte är så allvarligt och att han får hjälp nu. Han är ju inte den som söker hjälp i första taget...
Nähä, bäst att hoppa i säng, så jag orkar med morgondagen. Arbetslivet tär på krafterna!
kram o gonatt
just det, uppdaterar listan med min lilla prinsessa...
Listan:
A.M.: Livia - november 2006, Sonen - juli 1997
Vännerfan: Prinsen - Maj 2007
BS: Iris - Juni 2007
Cicci: Victor - Juni 2007
Mugglan: Moa - Augusti 2007
Frullan: Borren - September 2007
Piggelin: Amanda - November 2007
Omsan: Mathilda - November 2007, Stora tjejen feb-1996
Izzie: Matilda - December 2007
Koko: Conny - Januari 2008
MrsB: Malte - Januari 2008, Max - december 2004