• kängu

Barnkarusellen snurrar vidare

Lappis, låter superhärligt!

• kängu

Blir sötsugen av allt detta muffinsprat!

Koko- trist att du fortfarande är sjuk, hoppas du blir frisk snart!

• kängu

MrsB- Jobbigt med Malte
    Jag har nog missat detta, men hur kommer det sig att din make är borta så mycket? Reser han mycket i jobbet?

• kängu

Oj vad ni har snick-snackat trevlig saker här på em!

Jag har precis varit och hämtat min stackars nykastrerade vovve från veterinären. Han är väldigt olycklig och har tratt runt huvudet
    Stackars liten- har aldrig sexat och kommer aldrig få göra det heller (tänk dig det Nenne )
    Nenne föresten, jasså du är också en Gore-Tex nörd?
    Egentligen är det inte jag som är det utan maken, men han har sakta men säkert fått in mig på det spåret.

Jag ser fram emot en kväll med god mat och filmtittande här hemma... ska bli skönt!!

• kängu

Tinga- Jag är mest intresserad av att jobba inom neuro-området, dvs. främst med personer som har afasi. Vore även kul att jobba med barn ett tag. Vad bra att ni ska få träffa logoped, hon kan säkert ge många bra tips till er!

Vickan- tapeter är supersvårt! Jag har kollat lite på tapeter för eventuellt kommer vi tapetsera om något rum i nya lägenheten... men får bara beslutsångest. Är det inte fru AM som är tapetexpert typ?

MrsB: Skickar styrkekramar!

• kängu

God morgon i tråden!

Håller med övriga om tråkig delfinal, men är tyckte nog att de låtarna som var bäst vann.

Jag har börjat min morgon med att surfa fritidshus, efter allt husprat i tråden har jag blivit helt husfixerad
    Appropå det, Tinga, jag vill gärna kika på "ert" hus!!

Näpp, nu är det frukostdags här! Maken och vovvarna sover fortfarande, ska låta dem göra det en liten stund till tror jag...
    Ha en härlig söndag allihopa!

• kängu

Jag instämmer med muggles- superfint hus Tinga!!!

Lappis- fy fasen att detta aldrig vill ge sig??? Styrkekramar till dig och maken!

• kängu

Lappis, ja nu får dem allt ta och göra något åt detta!!

Vi har en slö söndag här hemma, surfar inredning och tv-apparater och massa annat. Ska bli såå skönt att köpa lite nytt. Annars ska jag snart iväg och träffa en kompis, bra så jag kommer ut en liten sväng

• kängu

Lappis- hjälper det alltid om man "väntar ut det" eller kan det bli nödvändigt med operation/cellgifter ändå? Förstår att du känner dig velig, inget lätt beslut att ta!

• kängu

Din läkare borde ju kunna råda dig om hur lång tid det ska ta max innan man måste ingripa. Hoppas att det hinner gå över av sig självt innan dess... Vilken jäkla otur du har haft den här vintern med din kropp, galet att det kan bli så

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare