• Fru E

Barnkarusellen snurrar vidare

*dags att kolla in vilka mina ev nya samarbetspartners blir*

• Fru E

AM-är du lika bra på att felsöka varför det inte gick att spritsa min enormt goda frosting i helgen

Vickan-vad är det som upptar dina tankar mest?

• Fru E

Lyckades äntligen konstatera varför jag har träningsvärk på insidan av låren........var ju ute och premiäråkte på motorcykeln i lördags vilket innebär att man inte riktigt har vanan inne hur man ska sitta. Men roligt var det!

• Fru E

AM-hehe börjar du fråga sådana saker om vad som är fel i min frosting så kan jag inte annat än svara . Jag vispade ihop grädde med dulce de leche (kondenserad mjölk som man sjudit ett par timmar, blir som kolasås fast äääännnnnuuuu bättre) men den blev inte så fast så att den gick att spritsa tyvärr. Hade ca 2.5 dl grädde och 1 burk deulce de leche.

Ore-klart du gjorde rätt som berättade men skulle kanske lagt till till kompisen att det tog 6 månader för er innan ni lyckades så hade hon nog tagit det lite bättre även om man inte blir helt strålande glad när man själv försöker

• Fru E

AM-hmmmmm jag köpte bara den burken kondenserad mjölk som fanns i affären (ica) och tänkte inte på om den var sötad eller inte......burken sjuder jag oöppnad täckt med vatten. Blir underbart gott!!

• Fru E

God Morgon!

Har nyss varit och tagit blodprov så nu väntar grubblerier innan jag får svar på dem........vill ju att det ska visa på bra värden. Det jag klurar på är hur dag 21 provet ser ut om man har ÄL på dag 17-18 istället för på dag 14, dvs om värdena hinner stiga tillräckligt mycket på de dagarna.......

Lappis-tur jag bor i Skåne då om du har såna fasoner för dig som blottare

Ikväll ska jag till tjejkompisen som är gravid för att träffa de andra tjejerna och planera en möhippa. Vet inte riktigt om jag ser fram emot det eller inte....

• Fru E

Kängu-jag använder Dermanords produkter och är jättenöjd! De har en rengöring med bla vit lera som är bra, beroende på vilken hudtyp man har förstås. De har även mineralsmink

• Fru E

Lappis-var i Skåne är det ni kör?? Jag kan vinka lite till dig

Nenne-ja klart jag ska träffa henne men vet som du säger att det kommer att kännas i hjärtat när jag ser hennes mage och vet att det det inte var meningen att bebben skulle bli till.
    Vilken skön aku du verkar ha som ordinerar vin

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare