• Fru E

Barnkarusellen snurrar vidare

Liten-ja inte lätt att veta vad man ska lita på eller inte om vad manska undvika vid ÄL.......jag känner nu att jag inte orkar bry mig riktigt utan lever som jag brukar relativt sunt men äter sött när jag känner för det. Det borde ju inte påverka så mycket om man bara äter "normalt" mycket sött kanske......

• Fru E

Jag hade aldrig kunnat avstå sötsaker helt är helt frälst i choklad och tror att i rätt mängd är allt nyttigt

Lappis-men då vinkar jag till dig när ni kommer på E4:an!

Hmm...fotografen ringde nyss och han kunde inte fota mig förrän imorgon förmiddag...attans jag som tänkte jobba hemifrån på förmiddagen jaja får väl ta mig in till gästarbetsplatserna och sitta där halva dagen...

• Fru E

Nenne-svevatten har jag aldrig hört innan.....själv har jag helosan salva på allt

• Fru E

AM-har hon gjort sig illa i ansiktet så många gånger?

• Fru E

Ore-hur vet hon att hon har låga progesteronnivåer????
    Om hon slutade vid årsskiftet så är det kanske inte så konstigt om kroppen strular lite men visst är det tungt ändå

• Fru E

Hmm....visar sig att vi bra blir 3 ikväll till möhippeplaneringen.....lite lite och det blir bara vi tjejer som umgås tätt sedan innan vilket innebär mer tid att snacka "privat" *får stärka mig med lite lyxchoklad nu som jag handlade på lunchen*

• Fru E

BS-kan du inte höra med dem vilken behandling som du skulle fått om du var gravid och sen påbörja den nu och sedan i så fall justera behandlingen om tanten kommer?

• Fru E

*Dags för fotografering*

Nu är det PÅSK!!!!

• Fru E

Tellis-jag tar gärna recept på bröd med

Besöket hos den gravida tjejkompisen gick bra igår även om jag är grymt avundsjuk på hennes lilla men fina mage............jag är inte riktigt lika till mig som de andra tjejerna är och klappar magen och så men jag kommer kanske dit med om ett tag.

EGO-skumt är att jag har fått lite blandat av vanliga flytningar och mini spottings nu, vet inte riktigt hur jag ska tolka det eller om det går att tolka överhuvudtaget. Jaja äggblåsorna såg ju bra ut även fast jag hade spottings efter tanten så det är säkert ingen fara.

Snaily-har du provat rosenrot för att boosta ÄL????

• Fru E

Tinga-vink vink

Förstår inte riktigt hur jag ska hinna förbereda allt till påsken på en eftermiddag men det löser sig nog. Har inte hunnit göra något i veckan eller planera maten så jag ingen aning om vad vi ska bjuda på när brodern med familj kommer ner samt pappa med sambo

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare