• Fru E

Barnkarusellen snurrar vidare

Tinga-det är först denna månaden som de kommit konstigt men allt såg ju bra ut på VUL på dag 15 så antar att cykeln fungerar ändå. Får se vad blodprovet visar på, är lite nervös för dem........

Snaily-rosenroten kan stabilisera ens cykel lite och framförallt ge ÄL en kick så att cykeln blir bättre. Det är ett naturläkemedel som man även kan äta för att bli piggare. Jag provade det ett par månader och det fungerade bra första månaden men sen fick min kropp spel vilket den verkar få av alla konstgjorda hormoner......Men å andra sidan har jag provat det nu och har du inte ÄL alls nu så är det kanske värt att prova. Man äter dem från tantens början till ÄL.
    Hehe ja kanske det är en nidblödning men vet inte om jag tror på det här med nidblödning egentligen.....Kan ändå inte påverka vad kroppen vill göra nu så orkar inte ödsla energi på det. Mer än att studera trosorna vid varje toalettbesök

• Fru E

Nenne-det kommer inget rött utan bara lite lite lite brunt tillsammans med allmänt grejs som kommer annars med så jag skulle egentligen inte kalla det vanliga spottings heller utan kanske 20 % spottings och 80 % vanligt.
    Jag har gjort påskägg till barnen men eftersom de inte får äta något godis alls (inte ens en liten tablettask mutter mutter) så har jag fyllt dem med böcker, strumpor, leksak samt russin

• Fru E

Nenne-dag 22 idag så antar någon gång i slutet av nästa vecka kommer tanten.
    De vanliga spottingsen brukar vara precis som dina bruna bromsspår och lite grejs. Men de här är inte alls lika bruna eller grejsiga utan mer som vanliga flytningar med inslag av lite brunt så vet inte vad det är. Hehe attans vad man skriver om allt här . Jag tror att jag har lite känsliga slemhinnor denna och förra månaden vilket märks när man rider på pållen så det kan vara en irritation med eftersom frekvensen på ridning är relativt hög

• Fru E

Tack för receptet Tellis! Kanske ska baka det nu till påsk

• Fru E

Tinga-blir det trådträff Stockholm så kan jag vara din följeslagare

• Fru E

Page-klaga är bra annars visar man inte var man står! *pompomar för Page*

• Fru E

Snaily-jag har inte symptom vid ÄL varje månad så du kan ha ÄL ändå, fast då borde iofs maskinen visat på det med.....

• Fru E

Frejis-byt BM tycker jag så att du får någon som ni kan lita fullt på och som förstår er oro!!!

Nenne-innebär det att jag har ridförbud nu då

• Fru E

Fast det är bara SJ som har konstiga priser *host harkel* vissa andra har ju fasta priser mellan vissa orter som är mycket bättre lagom kryptiskt va?? Gissar att Vickan förstår bäst och Tinga

• Fru E

Glad Påsk på er!!!

Nu ska jag snart åka hem och sedan veckohandla, städa, baka mm, puhh

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare