Eeeh, flimmerhår i fel riktning...? Har du fått källa på det lappis? För FL är litet tvivelaktig information på ibland, har jag fått för mig.
Statistik: läste en 3-veckors kurs och fick högsta betyg på tentan. Minns dock inte mycket så jag kan tyvärr inte hjälpa till Kängu. Hoppas du får ordning på det!
Tar litet bubbel från EA:s flaska när hon ändå är på möte...
Gillar också att det är FREEEEEEDAAAAG, och vinet ligger på kylning hemma (ett jättegott vitt)
muggles: Härskartekniker på jobbet har jag lyckligtvis sluppit. Jag har också fördelen att jag är fullt accepterad av alla kollegor som jobbar "runt" mig, mina jobbproblem är med de som jag är indirekt chef över... Där hade jag fördelen att om en ignorerade mig så gav jag bara instruktionen till samtliga på skiftet, och såg till att skiftledaren var där samtidigt. Hade jag inte lyckats med det hade jag satt chefen på det, han skulle aldrig acceptera att jag ignorerades. Sedan är det ju iofs ett litet finkänsligt problem att lösa, chefen kan inte direkt ställa sig och säga "ni måste lyssna på Ore"... Tror det skulle ha litet motsatt effekt faktiskt. Så man får vara litet smart...
Karuseller har jag 2 st i mitt nya kök! Så här ser de ut: www.ballingslov.se/se/KOK/Tillbehor/NYA%20Inredningar_tillbehor/Inredningar_tillbehor/Karusellhylla_krom
Ego: Är ruskigt nöjd med alla trista smågrejer som jag hann med på jobbet igår... Ska nog försöka bli av med fler, det var en härlig känsla