• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

Piggelin1 skrev 2009-02-25 21:41:03 följande:
    Hmm, den ligger på min profilsida liksom, så jag klickar där. Fast det knasiga är att man inte kan se om ngn skrivit ngt, man måste klicka in sig först för & då blir det ju inte så ofta jag tänker på att kolla in där.
    hm.. igen..

det kanske är jag som har knepiga inställningar... nu har jag joxat lite med det... verkar som jag fått styr på det... sorry för allt FB-kackel....
  • viktualia

Sovdags i Vickans värld... måste ha kraft att både ha ett konfliktfyllt möte OCH ha lönesamtal imorgon... ehum....

Kram på er alla! Med el utan FB-användare!

• viktualia

Men ORE!!! Finns du på fejjan utan att ha avslöjat dig?!?!

ujujuj....

Jag inboxar mitt riktiga namn.... så får du adda mig!

• viktualia

Ego - konfliktmötet i förmiddags blev antiklimax - det visade sig att tre inblandade hade tagit semester... noll koll kokosboll....

Lönesamtalet blev dock av och var verkligen vad jag behövde - positiv och initierad feedback på allt slit jag har lagt ner på mitt "nya" jobb!! Himla najs att bli sedd och bekräftad! SÅ jag ligger bra till för lönehöjning! *skuttar*

Annars väntar jag också på tantbesök... denna gång ganska neutralt i inställningen.. vill ju få en mensomgång avklarad plus gynbesöket innan vi sätter igång igen...

• viktualia

EA - japp det är första tanten efter mf och därför är det helt ok när hon traskar in.

• viktualia

Kängu och Ore - Mugglan måste adda er till den där lilla klubben.. jag ägnar mig bara åt att rota fram er allihop trevliga nissar!

• viktualia

MrsB - nya jobb är apläbbigt men du klarar det!!! heja heja!

annars är jag STÖRTNÖJD över att det är fredag!! tjohooooo!

• viktualia

pling!

här har det varit strålande sol och vacker vinter idag! tänk vad mycket gladare man blir på direkten! Lite shopping i hålans centrum och nu har jag lagt upp de nyinköpta gardinerna till hallen. Jag som verkligen INTE är bra på att sy... tur att mamsen dumpat en begriplig symaskin här!

Annars har jag dragit ut en massa spikar ur en vägg. Och lider lagom hårt av tantbesök... så EA - jag tog tanten åt dig! Deal?!?

• viktualia

Nenne - håller med om det där med att dagsljuset avslöjar dammlagren... attans... här beror det på att vi gipsar väggar just nu och sånt dammar ju en del.... annars är Vasaloppet givetvis dagens största underhållning hittills!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare