• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

Men vännen!! maila på fejjan om du inte ids lägga hela böket här...

Cheerleader 3 Heja MrsB!!!

• viktualia
    Ore skrev 2009-03-09 17:26:57 följande:
    EA: Sa han till nästa cykel??? Maaaj gaaaad, det är länge det... Varför ska allting i barntillverkningskarusellen alltid innebära så hysteriskt mycket väntan?
    EXTREMT bra fråga!!!

MrsB- isch... 7 mil är segt... jag är idel öra... Men grattis ändå!
  • viktualia

jag tränade i stort sett inget under min bantning... är så sanslöst ointresserad... men egentligen borde jag... både då och nu.. hm....

dags att sussa... och ladda för en mysko arbetsdag... ska iväg på obekräftat möte i en annan stad.. känns rätt mysko att inte veta om man är välkommen...men men... det visar sig väl.. hm...

kram på er!

• viktualia
    Ore skrev 2009-03-10 08:38:28 följande:
    Godmorgon i tråden Vet ni, testet visade Gravid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    NÄMEN!!!! GRATTIS Ore!!!! ååå vad skoj!!!

Nenne - hoppas du får tag i förförarsmet *fniss*

Själv ska jag hoppa in i bilen och susa iväg till grannstaden nu!

Godmorgon på er!

*kram till er alla*
  • viktualia

fniss fniss... roliga historier om leksaker... jag kan dock inte glömma när jag hittade kondomer i en låda i mina föräldrars sovrum... gaaa urk och elände.... inte helt lätt att fatta att ens föräldrar ägnar sig åt sånt...

• viktualia

Lappis - halsfluss är ÖKEN men med pencillin slutar man ju smitta efter 48 timmar (tror jag det är) och då brukar man också känna sig mycket friskare....

Det där med nära mellan barn 1 och 2s födelsedagar:
    Mellan min kära lillebror och mig är det 3 år och 22 dagar... även om mamma försöker hävda att brorsan enligt planerna skulle varit äldre... Jag kan ju bara konstatera att de träffade ganska rätt... särskilt som mamma själv fyller strax före mig.. vilket gör att vi rätt många gånger firat oss tre på en gång...

• viktualia

Ore - gaaa matchmaking är läbbigt.. jag har bara försökt en gång... hm... totade ihop två personer som var kompisar redan innan men jag övertygade dem om att ses. 10 månader senare föddes lilla M... hm... nåt år senare kom barn nr två och paret håller ihop så här 8 år senare!

• viktualia

FruLlis - jag är väldigt nöjd med vår lattemojjäng www.tretti.se/hushallsapparater/kaffe-espresso/espressomaskiner/obh-nordica-obh-2418 men hade jag valt idag hade jag kanske gått upp nån prisklass för mer finesser... men den är verkligen schysst!

Ego - imorgon ska jag till gyn. Vet inte riktigt varför men jag nojjar över detta.. och lider över att det inte känns speciellt naturligt att diskutera det med kollegorna...... dvs med andra tjejer som vet vad som väntar... maken är ett gott stöd men han är ju inte "drabbad"

• viktualia

kul med smygläsare förresten!

BS - lät lite blandat det där.. men semestervecka verkar najs... hm...

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare