• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

Nu är mormor död. Äntligen. Hon fattas mig. Crying 7

• viktualia
    Page skrev 2009-03-29 14:11:39 följande:
    Hmrr...hon med alla problem och klagomål är tillbaka! Och gissa vad? Jag har nya problem! Förvånad...? Någon?! Jag skulle behöva hjälp av en ärlig och känslig människa (hmm, typ vem som helst här). Saken är den att jag gör ett dåligt första intryck (som jag är rädd för hindrar mig från att få ett arbete), och jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att verka bättre. Tips emottages med stor tacksamhet.Min arbetsförmedlares intryck av mig stämmer inte alls med hur jag är (enligt mig i alla fall). Hjäääälp! Mina irl-vänner känner mig för väl för att kunna upptäcka "personlighetsfel".Nån som orkar/vågar ge mig konstruktiv kritik?
    Älskade Pageskruttan! Det handlar om det där med vilken bild du "odlar", det du väljer att framhäva. Och jag håller med dig om att den inte stämmer med den Page jag känner. Hur man ändrar sånt?! Klipper sig, skaffar sig ett jobb, vänder upponer på sig själv, flyttar till New York.. näee jag vet inte.... *kliar mig i skallen* leta upp en PR-konsult som kan förpacka Page i en mer säljande förpackning....hm.... ska grunna på saken - på allvar!!
  • viktualia
    Lapinette skrev 2009-03-29 15:00:55 följande:
    Stor kram till Vickan!
    Tack!!! *kram tillbaka*
  • viktualia

för att toppa misären har jag dels vidrig mensvärk. dels ville jag ha sällskap av maken på promenad när solen äntligen tittade fram.... men han anser sig vara för snuvig... ja ja ja.. varje dag kan inte vara skoj...

• viktualia

Nu har min underbara bekantskapskrets ringt och bekymrat sig. ÅÅÅÅ vad jag är glad över att ha så goa vänner. Och de kände mormor allihop!

Dags att sova och låta denna skumma dag gå till historien.

Page - jag har mailat dig!

Godnatt och tack för alla kramar!

• viktualia

AM - hoppas att förlossningsfrågan får en bra lösning!

Telis - hoppas verkligen att du hittar nån schysst sjukgymnast!!

Mysbyxor - använder varken maken och jag utom när vi är sjuka...

Ego - SKITDAG!!! Sorg, SANSLÖS mens med störtflod modell vidrig, jag skulle hålla i ett möte = förspilld tid. Dessutom blev jag lagom åksjuk på hemvägen.

Bläääää!

• viktualia

Kram tillbaka MrsB!

Jag glömde ännu en detalj om min skitdag - pratade med en kompis som kommer på min fest på lördag... hon sa nåt om alkoholfritt och jag gissar att hon är gravid med nr 2... nu blir även jag trött på sånt....

• viktualia

MrsB - jag känner inte en kotte här i hålan... är ju inflyttad utan nåt liv här eftersom jag pendlar...

• viktualia

Tack för all omsorg om min usla gårdag. Dagen idag har varit bättre på ett sätt - mindre störtmens, mer kraft i kroppen, mer lugn i sorgen efter mormor.

MEEN just nu pågår en process på jobbet som är svår att förklara... men det går ut på att jag är i rejält blåsväder från ett håll. Från andra hållet backar chefer på alla nivåer och kollegor plus utomstående upp. Det hela riskerar att bli en riktigt pinsam grej och skulle media få nys på detta skulle det bli STORT! Det är inte jag som gjort bort mig, jag råkar bara vara budbärare. Jag är i vanliga fall laddad för sånt, en del av detta igår i jobbet och är helt ok. MEN just den här veckan hade de här historierna gärna fått hålla sig på mattan... EA - jag tror att du förstår hyfsat hur sådana här kaos uppstår och hur man lever med sånt... Om ni andrar tycker att det är kryptiskt.... så kan jag väl sammanfatta med att det är ansträngande...

Annars går planerna för begravningen framåt och det blir nog en rejäl folksamling som dyker upp där.... min lilla mormor var "kändis" i våran kyrkliga värld...

• viktualia

Snaily - tröttsamt med vårdsnurr!!

Blivande fruL - rörigt med så lång resa!!!

Kram till div andra som behöver det av blandade skäl!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare