Inlägg från: Fru FruLLan |Visa alla inlägg
  • Fru FruLLan

Barnkarusellen snurrar vidare

EA
    gör som vi andra
    använd tejp

för sjäääälvklart måste du ha några pennor under tuttarna jag menar det är vel där man förvarar dom

jag vill förtydliga

det är ju inte så att jag inte vill kika på kokosens rabatt eller häck för den delnen. Fäster gärna ögonen just DÄR

• Fru FruLLan

hällojsan

AM En HEL dag för att planeras snittet, shittalainen vilken tid! Låter inte som en kul dag men hoppas det går bra.

frejan: du utrstålar verkligen ett osannorligt lugn som jag inte på några villkor skulle ha kunnat uppbringa om jag fått lite oklara nupp siffror. Impad!
    Men skulle du ha UL om tre veckor och SEN ev fvp????
    Men vad sjutton ska det leda till? Då är du vel långt över gränsen för ev abort? Alltså om fvp nu skulle visa nåt som skulle få er att vilja det. Så vad är det då för vits med fvp?

Sorry, jag är totalt lurvig i skallen och kanske bara fattar heeeeelt fel.

Page: hej pussan
    Kul att se dig igen!
    Angående avfärgning av svart hår så testade jag det... Hade svart hår i hmmmm över 15 år. Kan säga att avfärgningen i mitt fall inte gick så bra. Blev inte grönt eller så, men inte heller avfärgat. lösningen blev att som de andra skrev, tona håret i en lila-svart kulör uner låååång tid för att låta det växa bort. jag gillade den nya färgen så det var inget problem.
    Men visst tar tid.
    Läskigt m,ed fel medicin.

cicci: ha ha ha
    jag har ju sagt HELA TIDEN att det är en tjej. Du ska få se!!!!!!
    fruLlan har rätt! så klart!
    Ödmjuk?????, varför då????
    Intressant med gyn undersökning. Jag hoppas bara att du och läkaren har vett nog att sjukskriva dig om du öppnat dig. Men tror knappt det....
    Du vet att jag älskar dig men VETT att bli sjukskriven... nja.....

Hade förresten sjuk ångest i morse då jag upptäckte att jag stängt av ljudet på mobilen. MEN jag hade vaknat ändå efetersom den ligger på nattusbordet och har vibrato på. Vilket jag faktiskt vaknar av. Men klart, ljud känns säkrare.

Just det borrens provtagning.
    han testades fanimej för allt. Fick ta 8 olika substanser i pricktest på armen, stackarn. Men som tur var gav INGET utslag. HURRA!!!!!!!
    fast jag trodde ju inte heller att något av de skulle ge utslag.
    Kvar att vänta på är glutenprovet och mjölkprovet. Jag för min del tror ju att det er mjölkprotein, nästan säker. Men vi får se.

Trist med alla sjuka barn! Hoppas de kommer i form snart. Låtyer som ni har det tungt mrsB.

En bild på en nyanlagd kokoshäck
    WOW
    det vill jag ha.

Fatta vilken grym skärmsläckare det skulle bli! En vajande kokoshäck som flyter över skärmen.

Finns det några nötter i den

• Fru FruLLan

Just det
    Lycka till idag kängu!!!

och snaily, förlösa får. Är du vetrinär?

• Fru FruLLan

Åhhhhhhhhhhhh
    snaily
    nu blev jag faktiskt lite avis.
    Beslutade mig för några år sedan att kasta min civ.ing över axeln och byta karriär. Just till vetrinär. Läste till och med upp det enda betyget som inte räckte...

MEN sen när det drog ihop sig så kom det hinder.

Jag är helt enkelt fööööör blödig när det gäller djur. Mycket tuffare när det kommer till människor. Klarar smärta hos människor. men INTE hos djur.
    Fan jag börjar ju tjuta när en häst har hovböld
    Jo nästan faktiskt....

så jag fick tänka om igen.
    makewn tycker dock fortfarande att jag ska byta bana. han tror att min blödighet skulle gå bort....
    Men vem sjutton vill ha en vetrinär som tycker synd om alla djur.

• Fru FruLLan

Drömmer dock fortfarande om en tillvaro i gummistövlar hos olika kufiska mjölkbönder... som min morbror

• Fru FruLLan

Ahhhhh har precis klarat av ett godkännande möte. Härligt med påskrivna planer och rapporter!

Jag ville faktiskt inte bli vetrinär som barn till skillnad mot exvis syrran. De planerna kom i vuxen ålder så jag fuderade lite mer "ordentligt" på det hela. Men som sagt är ju tokblödig när det kommer till djur.

Som barn skulle jag nog bli lärare...
    Fui-i-hela-helvetet vilken tur att jag inte blev DET! all heder åt folk som orkar jobba i skola, jag skulle INTE klara det.

lappis: håller helt emd dig om att det aldrig är för sent att skola om sig. Funderar fortfarande på att göra det till och från. Trivs ijuför sig bra med mitt jobb... men skulle kanske vilja annat...
    Nu lutar planerna mer åt läkare. KOm ju in på KI en gång men "orkade" inte sluta teknis och börja där...
    men kanske en dag...

Ähhh vi får se.

Först ska jag bli ÄNNU tjockare, sen smalna av och sen ska jag dricka sprit
    Jääävlar vad jag vill ha vin. Ni kan innnnnte ana!

känns som den viktigaste framtidsplanen just nu.

Toapapper...hallå missade jag nåt eller? hur uppkom en gissningstävling.-
    Måste ha ett sporadiskt synfel som gör att jag missar saker...

Just nu ligger cicci och skrevar som bäst
    Hoppas det går bra

• Fru FruLLan

Gillade doften av koskit
    ha ha ha
    DET var ett skäl att bli bonde jag inte hört förut

Jickelarns vad tiden går fort.
    Faan Tinga, jag hade glömt att du hade havandeskapsförgiftning.

• Fru FruLLan

Harriet har jag inga problem med, men tycker inte det passar så bra på ett barn. Däremot finns det andra namn som jag absolut inte skulle kunna tänka mig av dåliga associationer bla.

Dubbelnamn.... ja vad ska man säga. Kjell-Henry säger vel allt. fast Henry för sig sj'lv var ju faktiskt ganska okej såg jag nu.

Hmm måste ju börja tänka på namn.
    I går frågade maken om jag var så säker att det är en kille i magen att jag vågar sätta en miljon. Men den summan har jag ju inte bara så där.
    Men jag satte 100 000 kr Känns helt ofarligt eftersom det ÄR en kille i magen så det är ju helt lugnt.
    Men skulle det (fast det är det ju inte) vara en tjej så stannar ju iallafall pengarna i familjen. De byter ju bara konto.

men som sagt helt safe.

men namn...
    har INGET!

• Fru FruLLan

Min mamma föreslog att bebisen skulle het RUT om det var en tjej

ha ha ha
    fy faaaan vad fuult!
    förlåt om nån nu heter ruttan.

• Fru FruLLan

Jag är nyfiken på kokosens namn....

• Fru FruLLan

alltså inte vad kokosen har för namn på sig och sin häck utan namnförslag på förortsgangster nummer 2.

• Fru FruLLan

Men cicci
    Blir man sjukskriven ska man VARA sjukskriven!!!!!!

visst förstår att det är surt att missa en bonus osv. MEN
    vad är viktigast!?????

Att bebisen får alla chanser att växa, utvecklas och ha det bra, eller att du får stålars?

OCH det är ju inte så att er ekonomi hänger på dom här pengarna, eller hur? Stålars har ni. Använd dom istället!
    Men visst jag kan förstå.

Men prioritera!

och sen kanske lösningen med victor faktiskt inte var den bästa tänkbara med tanke på att den inte fungerade. han kom ju trots bricanyl och grejer.
    Så att du jobbar hemma verkar inte vara nån lösning. Vad du behöver är att SLUTA jobba och vara sjukskriven. inte nåt semi mellanting med jobba hemma och grejer.

Förlåt att jag låter BARSK som en gammal Harriet, men faan cicci, det är lite föööör tidigt. Släpp jobbet nu.

Jag vet hur det är, är ju själv en streber. Men har faktiskt lyckats släppa sargen en hel del. så snälla, sätt dig och maggis kaggis i första rummet nu.

har du ont om stålars så bjuder jag på en latte och en banan!!!!
    storsint va????!!!

Näe nu ska JAG skita i mitt jobb och åka och hämta borren. Trots att chefen precis ringde och ville att jag skulle hålla utbildning för ett gäng konstruktörer på måndag
    farmförhållning!!!!

men det skiter jag i nu. Superfint väder och en bore att leka med

Puss på russinet allihopa!

• Fru FruLLan

Och angående din fråga så är det nog from NU du är sjukskriven enligt doktorn. Inte 7 maj.

• Fru FruLLan

Lappis: Mitt hjärta blir såååå ledset över dina tankar och det som du måste gå igenom. Förstår precis hur du tvekar och känner. Även fast jag ju inte varit i smama situation. men jag förstår hur du kan slitas me vad som "borde" vara rätt att göra utifrån fakta och hur du KÄNNER.

tycker inte alls att det är konstigt att man efter så lång tids ihärdiga försök fortfarande blir förkrossad när mensen kommer. tycker snarare att det är såååå beundransvärt att ni som kämpat länge och hårt fortfarande orkar pallra er upp efter smällarna, borsra bort dammet och försöka igen.

Faaan jag är imponerad över er styrka! Tror inte att jag skulle klarat det.

Men jag vill inte att ni ska BEHÖVA må så här!!!!
    är inne på mitt eviga varför igen... men det är ju inte så givande ...

Håller dessutom med kokosen i allt. Faaan gumman. Tänk att en ganstermorsa från förorten kan vara så vis och klok

Vill skicka varma tårdrypnade, känslosvallande och hormonstinna kramar till alla som behöver det. Och även till de som klarar sig uytan....

• Fru FruLLan

AM
    Skönt med inbokat snitt. Låter som du har det lite tugnt nu. Hoppas du trots allt får en skön helg och det skulle inte förvåna mig om heckan får för sig att spontankomma under lördagen...

Tinga: ahhhhhhhhhh
    då var det därför jag inte mindes det då
    Blir rörd när du skriver om känslorna ett år efter. Vilken resa ni tvingades göra förra året. Puss

Cicci:
    Eftersom jag inte tillhör den förstående typen som de andra i tråden
    så fortsätter jag att ryta!

DITT ENVISA BLONDA STYCKE GÅ HEM OCH VILA!!!!!
    Jag VET att du hittar på en massa jäkla prylar att fixa med om du är hemma.

MEN
    sluta med det med.
    Nu får du ju faktiskt koppla bort CICCI ur knoppen och slå på kuvösen.
    För det är faktiskt vad du ska vara nu i några veckor. En levande kuvös åt lill tjejen där inne.

Kan du inte hålla dig från att fara runt. Ja då får du vel använda dom handbojorna som du och maken anväder till andra lekar och säatta fast dig i soffan.

jag tycker Tingas inlägg var så bra så det är skamligt. Lyssna på det"!!!!!!

Inte faaan kopplar du av mer på jobbet, det köper inte jag. Då skulle läkaren ha beordrat arbete och inte sjukskrivning.

MEN sjukrskrivning innebär INTE att vara hemma cicci som sagt utan KUVÖS!!!!!!

ahhhhhhhhhhhhh
    blir helt till mig!

• Fru FruLLan

hej tjäjäääärrrr

Flee månad i september!
    Count me in!!!!
    Jääöäklarns vad jag: kan, vill, får och kommer hänga på den.

Angående födelsedagar. Firar inte Hector sin idag!? Nån som har hört nåt?
    Eller firar, instiftar han inte sin födeslsedag idag kanske man ska fråga. Nåja

Nenne: grattis till katt. klockan 4 är en typisk katt tid på dygnet, bara att njuta... och vänja dig vad mysigt

kokos: Vad härligt att ni också ska få en kisse. åh vad mysigt.

cicci: Kul att festen blev bra. Hur gick det med chefen och sjukskrivningen?

Ego: Kan meddela att även Roffe är som storebror sin en sittande liten kille
    Jäklarns skit, ska det behöva bli kast med liten bebis igen
    varfäör är mina söner så... hmmm vilket ord ska jag välja... så egensinniga att de inte kan köra ner huvet i bäckenet som alla andra bebisar??? Varför måste de sitta?
    Kommer inte kunna stå på huvet i soffan på kvällarna nu som jag gjorde med borren. Har sån eländigt grym foglossning.
    den har utvecklats till enorm ryggsmärta i helgen. Fy faaan vad jag hatar att ha ont. Jag hatar att inte vara fullt frisk och kunna kröa på i hundraåtti.
    FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

Nåja har bokat in ryggläkare nästa tisdag. Får se vad som händer om saker och ting inte blir bättre så får det bli sjukskrivning. Tänker inte riskera att ryggsmärtorna blir kroniska som hos en kollega för att jag kör på för hårt under grav.

Vilken underbar helg det var!!!!!
    hade picknick på djurgården hela lördagen och satt på solig uteservering igår. har haft sån underbar kvalitetstid med make och son.
    Åhhhh vad jag älskar min familj!!!!!

• Fru FruLLan

AHHHHHHHHHHH

cicci

smyg inte ifrån mig nu!!!

SER dig allt!!!!!

GÅ HEM;!!!

jag är inte tjatig och jobbig va

• Fru FruLLan

kokos:
    Ha ha ha
    mina ungar har vel helt enkelt inte koncentrerat tyngden till skallen. hmmm för mycket luft där
    Brås de månne på morsan sin

Liten: ahhh spännande med op. Hade också missat att det var i morgon. Tror att det kommer gå kanon och att du blir skitnöjd! Håller tummarna iallafall.

Angående op, nu är säkert hector ute

Härligt med värme!
    säger jag som sitter inne på det luftkonditionerade kontoret...

Mugglan förresten. Vilka härligt retro klänningar du beställt!

• Fru FruLLan

det är bara jag kvar på jobbet....
    och jag måste jobba en timme till minst...

trist

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare