Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

Telis
    Gör du nästa tråd?

• nennesjuttioåtta

Och Hon heter Nancy pawh riktitt (muggles, jag vet inte hur det stavas egentligen, måste kolla på hipp hipp )

Fy fan, i natt var hon rätt billig. Hon har sovit i sin korg hela dagen men när vi gick och lade oss så började nattskiftet. Shit pommmes frites. Det innefattade ätande på växterna i fönstret, studsande med en boll som hon tidigare bara ignorerat (dutt dutt dudududududu.... DUTT dutt dudududududududu), framåt 4-snåret var det dags för sätta klorna i tårna och leka sorkjakt vilket även innefattade kursen "så gör du frotté av satin - 20 p".

Men det smärtade mig att åka ifrån henne i morse. Tyvärr får hon vara hemma ensam hela dagen men jag ska hem så fort som möjligt efteråt och trötta ut henne inför natten. Ut vill hon inte alls gå, det var jätteläskigt, men med lite intryck därifrån så kanske hon håller sig lugn. Eller inte.

Tågjäntan
    jo jag såg ditt inlägg - men stafettpinnen är hal så vem som gör en ny tråd får vi se. Jag röstar på Telis den här gången!

• nennesjuttioåtta

Liten
    Hahah ja, jag ska ansöka om vak, tror jag. Lilltufflan!

Koko
    JAAAAA!!! Grattis till en kisselur!

• nennesjuttioåtta

koko
    nä, vi tänkte ha henne i sele men hela hon skakade när jag höll henne i famnen och stod på bron. Vi har lovat uppfödaren att inte ha henne som utekatt förrän hon är ett år, pga infektionsrisk och mer nyfikenhet än för hennes eget bästa. Men med koppel gick det bra. Fast vi tycker det känns så fånigt men vi får väl hålla oss på baksidan så ingen ser

Och Sweet, hon är 5 månader, vi köpte ju en bättre begagnad katt som hade blivit såld tidigare men tillbakalämnad pga ett skönhetsfel. Några vita strån mellan trampdynan. *himlar med ögonen* Annars är det minst 12 v som gäller här med.

• nennesjuttioåtta

Frejis
    oooooh låter lite läskigt! Men det låter ju ändå som tapp och pyre mår rätt bra. Men ta det lugnt ändå! Pawh riktitt!

Är Hector ute än?

Lapinette
    Låter som en bra plan med ett lightförsök! Ni har ju ett gäng i frysen och ni kan ju se det som en förövning hur hela frysgrejen funkar.

Tinga
    jag hoppas att vi har mer tålamod med en tvåbening

Liten
    Jo, det är nog sant. men hon sitter gärna i fönstren och vill gärna kika ut genom dörren när vi ska ut. Det är ju iofs ingen panik, hon har ju bara varit hos oss knappt 2 dagar så hela huset känns ju lite scary än. Hon vill inte alls vara i vardagsrummet, trots att hennes klätterträd som vi fick står där och luktar hemma.

• nennesjuttioåtta

har försökt ta kort på henne men hon är så nyfiken och nosar på linsen så det blir bara en sudd. Men idag scannade jag in en bild på min gamla katt och lillebror (som då var 4 år), han var skogisblandning och väääääärldens bäste. Bra köp, Koko!

• nennesjuttioåtta

Lapinette
    OOOOH Grattis!!!!!!!

*knulltrumpeter*

• nennesjuttioåtta

Tinga
    tänker på Monica och Chandler i Vänner. Tror inte jag skulle fixa att vara surrogatmamma, men det är ju svårt att säga eftersom jag är lite väl sent ute för att först göra mina egna.
    Knepig fråga, men varför inte? Om båda parter känner att de fixar det så kör på.

• nennesjuttioåtta

hej Kängu!
    Så han fixar hund men inte katt? Stackars sate.

• nennesjuttioåtta

Tinga
    Jag köpte en gång en ask Cyklo-F men provade aldrig (skulle skjuta på mensen inför semester men den sköt sig själv - poff bara) så ja den hjälpte bra. Bara kartongen skrämde slag på na! Har det något med PCO'n att göra att den är så lång nu? Eller hur funkar det där?

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare