• Kajsalisan

Man vet att man skall gifta sig när man..

Ja, man kan känna igen en blivande brud på många olika sätt. Jag känner att jag vet att jag ska gifta mig när jag kan citera tre olika bröllopstidningar, har koll på 4 brudklänningslänkar.. Hur ser ni att ni är på g?

Detta är en ren "på kul tråd"

• Svar på tråden Man vet att man skall gifta sig när man..
  • Trudilutt

När den blivande maken får äta skrumpna frallor, för att man glömde de i ugnen när man läste heeela denna tråden

haha!

Vilken skojj tråd..

• sommarbrud2010
    Trudilutt skrev 2009-02-18 18:13:08 följande:
    När den blivande maken får äta skrumpna frallor, för att man glömde de i ugnen när man läste heeela denna tråden haha!Vilken skojj tråd..
    Haha, inte bra :-P Vad sa han om det
  • Kajsalisan

när man får en lite skrumpen karl som mumlar om "sliskigt hollywoodbröllop" när man kastar ur sig 30 idéer på bordsdeokrationer/ servettvikning/borsplaceringar.. osv.

• MrsCoverdale

Bävar för bröllopsdagen. Inte för alla saker som kan gå fel utan snarare att det då är över!!!

Jag vet inte vad jag ska ta mig till när jag inte längre får drömma/planera/prata om bröllop!!

• Trudilutt

Han sa - Glömde du att ta ut de ur ugnen?
    Jag - Ja, jag surfade...
    Han - Du behöver inte säga mer...

Haha!

Men de andra fem plåtarna blev toppen, så jag är fortfarande godkänd som blivande fru!

sommarbrud2010 skrev 2009-02-18 19:26:35 följande:
    Haha, inte bra :-P Vad sa han om det
  • spindeln

När ens m2b ser ut som att han ångrar bittert att han friade, efter att ha fått lyssna i 1 timme när jag ångestfyllt diskuterar vilka färger på bukett, dukning och dekorationer som kan passa mig...

• MV85

När ens m2b är tveksam till att låta en göra inbjudningskorten själv - för att man redan är lite "hysterisk" o han är rädd att det ska bli värre

• passionsblomman

Hihi! Det är därför man ska diskutera med floristen i god tid och gärna få ett par färgförslag att lägga fram...

spindeln skrev 2009-02-18 22:11:13 följande:
    När ens m2b ser ut som att han ångrar bittert att han friade, efter att ha fått lyssna i 1 timme när jag ångestfyllt diskuterar vilka färger på bukett, dukning och dekorationer som kan passa mig...
  • MrsCoverdale

- När man redan INNAN man gift sig nämnt något om att förnya sina löften efter några år...så man får ställa till med fest igen!! =D

(jag är rädd att jag kommer göra min stackars blivande gråhårig innan dagen är här..haha)

• Chrisse och Jonas

Hahaha.. denna tråden är ju bara för underbar.. det värsta är att jag känner igen mig och M2B i så många av inläggen. fniss..

Svar på tråden Man vet att man skall gifta sig när man..