• Kajsalisan

Man vet att man skall gifta sig när man..

Ja, man kan känna igen en blivande brud på många olika sätt. Jag känner att jag vet att jag ska gifta mig när jag kan citera tre olika bröllopstidningar, har koll på 4 brudklänningslänkar.. Hur ser ni att ni är på g?

Detta är en ren "på kul tråd"

• Svar på tråden Man vet att man skall gifta sig när man..
  • MrsCoverdale

Jag kommer att ha en liten notis på inbjudan som uppmanar folk att tänka på fåglarna!!!
    På så sätt kanske man slipper undan att det gör ont också! =P två flugor i en smäll! =)
    Kanske göra strutar att ställa i foajén med puffat ris så att de verkligen förstår vinken! =)

Förövrigt vet man att man borde gifta sig när ens m2b får bråka till sig datorn för att man alltid är upptagen med att kolla på bröllopssidor av olika slag =)

• marsros
    Pingst09 skrev 2009-02-19 07:41:08 följande:
    När man tycker det är så spännande att prova undrkjolen till klänningen man kan ju inte hålla på och prova klänningen i tid och otid, men underkjolen är ett ganska bra substitut..!
    JOOO det kan man...för nu kommer min...

när man har fått in en teknik på att dra upp dragkedjan i ryggen på sin egen bröllopsklänning. Måste kunna det när man är ensam hemma och ingen ser och man bara vill prova en gång till för man känner sig så fin.
  • Pingst09

Det är just det som är problemet, jag får inte upp dragkedjan på egen hand och då kan jag ju tyvärr inte prova klänningen så ofta som jag skulle vilja egentligen. Men jag kan kika på den varje dag där den hänger i garderoben

marsros skrev 2009-02-22 15:13:55 följande:
    JOOO det kan man...för nu kommer min...när man har fått in en teknik på att dra upp dragkedjan i ryggen på sin egen bröllopsklänning. Måste kunna det när man är ensam hemma och ingen ser och man bara vill prova en gång till för man känner sig så fin.
  • marsros

Här kommer min hemliga teknik: Jag knäpper hyskan när klänningen är på plats, vrider runt klänningen. suger sen in hela mig så gott jag kan och liksom ålar mig lite åt sidan så att dragkedjan kommer runt på baksidan. Likadant när den ska av igen...men det tog ett par försök innan jag fick till det helt

• Kajsalisan

hahahaha man vet att man ska gifta sig när man suger åt sig tipsen på hur man "smyg" provar sin klänning.. ÅÅHh längtar efter min!!!

• sommarbrud2010
    marsros skrev 2009-02-22 15:28:58 följande:
    Här kommer min hemliga teknik: Jag knäpper hyskan när klänningen är på plats, vrider runt klänningen. suger sen in hela mig så gott jag kan och liksom ålar mig lite åt sidan så att dragkedjan kommer runt på baksidan. Likadant när den ska av igen...men det tog ett par försök innan jag fick till det helt
    hahaha, kan riktigt se det framför mig när du står där alldeles fundersam på hur du ska lyckas och provar dig fram innan du kommer på denna idé =)

Jag har knytning ibak och kommer inte i klänningen utan att knyta upp så jag kan inte prova den själv =(
  • Kajsalisan

man vet att man ska gifta sig när man inser att man borde ialla fall få gifta sig vart 5 år.. har ju massa klänningar, dukningar, buketter kvar jag inte får använda!

• 20090725

m2b gick inte på det argumentet, jag tyckte att vi kunde förnya löfterna varje år så jag hade något att planera, men han kunde tänka sig var 10de år....

Kajsalisan skrev 2009-02-22 23:57:07 följande:
    man vet att man ska gifta sig när man inser att man borde ialla fall få gifta sig vart 5 år.. har ju massa klänningar, dukningar, buketter kvar jag inte får använda!
  • Kajsalisan

Jag tänkte mer överraska min bm om 5 år. TADAAAAA. vet du vad vi ska göra nu?!!!
    Känner att nu är inte läge att ta upp framtida förnyelse av löften. Men kanske på bröllopsdagen? Då har han ju förhoppningsvis rätt roligt.

20090725 skrev 2009-02-23 11:07:21 följande:
    m2b gick inte på det argumentet, jag tyckte att vi kunde förnya löfterna varje år så jag hade något att planera, men han kunde tänka sig var 10de år....
  • sommarbrud2010

När man inte kan somna för att man ligger och funderar på vad man ska ha för praliner i favour asken och m2b in heller kan sova för att jag hela tiden frågar vad han tycker om den eller den...

Svar på tråden Man vet att man skall gifta sig när man..