• Kajsalisan

Man vet att man skall gifta sig när man..

Ja, man kan känna igen en blivande brud på många olika sätt. Jag känner att jag vet att jag ska gifta mig när jag kan citera tre olika bröllopstidningar, har koll på 4 brudklänningslänkar.. Hur ser ni att ni är på g?

Detta är en ren "på kul tråd"

• Svar på tråden Man vet att man skall gifta sig när man..
  • bongen80

jag vet att jag ska gifta mig när jag hör dotter nynna mendelsohn när hon sitter på sitt rum o ritar.....

• sommarbrud2010
    bongen80 skrev 2009-03-04 20:05:10 följande:
    jag vet att jag ska gifta mig när jag hör dotter nynna mendelsohn när hon sitter på sitt rum o ritar.....
    hahahaha, då spelas det mycket :P
  • passionsblomman

hihi, vad gulligt!

bongen80 skrev 2009-03-04 20:05:10 följande:
  • bongen80

När barnen tjafsar om stundande födelsedagskalas. "jag ska ha ballonger" "det är töntigt" "jag ska ha snöbollskrig" "vi ska vara prinsessor" osv osv osv. Varpå jag efter att ha lyssnat till leda på deras ordväxling, höjer rösten o ropar: "men ni ska ju för f-n inte gifta er på samma dag, varför bråkar ni?"

haha jo jo mamma men nu är det ju kalas vi bråkar...

snacka om att jag bara har en sak i huvudet nuförtiden.

• Heloise

när man drömmer mardrömmar om att ena marsalken blir kidnappad av snowboard terrorister i Åre, naturligtvis hade vi ju kunnat låta honom sitta där, men han hade ringarna med sig!!!! Alltså fick jag organisera en gerillaoperation för att få loss honom( bäst att han var värd allt slit i slutändan )

• Panzerfaust

...när man säger "ja älsklig den var jättefin" till den 13850:e klänningen.

• bongen80
    Heloise skrev 2009-03-24 20:53:51 följande:
    när man drömmer mardrömmar om att ena marsalken blir kidnappad av snowboard terrorister i Åre, naturligtvis hade vi ju kunnat låta honom sitta där, men han hade ringarna med sig!!!! Alltså fick jag organisera en gerillaoperation för att få loss honom( bäst att han var värd allt slit i slutändan )
    personligen skulle jag nog låta bli att ta upp den där drömmen med nån drömtolkare....
  • Heloise

haha
    Jag älskar verkligen mina ringar, hade han inte haft dem så hade han fått suttit där!

bongen80 skrev 2009-03-24 20:59:42 följande:
    personligen skulle jag nog låta bli att ta upp den där drömmen med nån drömtolkare....
  • Heloise

man måste mena det oxå

Panzerfaust skrev 2009-03-24 20:55:41 följande:
    ...när man säger "ja älsklig den var jättefin" till den 13850:e klänningen.
  • Kajsalisan

..när man kommer på den "briljanta" idéen att ha fjärillar som bordsplacering, och börjar klippa ut 100 blå fjärillar klipper sig i tummen och blodar ner hela vardagsrummet.. Men fina fjärillar blir det

Svar på tråden Man vet att man skall gifta sig när man..