• Kajsalisan

Man vet att man skall gifta sig när man..

Ja, man kan känna igen en blivande brud på många olika sätt. Jag känner att jag vet att jag ska gifta mig när jag kan citera tre olika bröllopstidningar, har koll på 4 brudklänningslänkar.. Hur ser ni att ni är på g?

Detta är en ren "på kul tråd"

• Svar på tråden Man vet att man skall gifta sig när man..
  • MV85
    sommarbrud2010 skrev 2009-03-02 17:47:43 följande:
    haha.. stackars kock, han får det inte lätt ;P
    hahaha njae jag vet inte.. hans mail tillbaka var trevligt i alla fall o det var inga problem att fixa det vi inte gillade o nya förslag på huvudrätt skulle komma i slutet på veckan så
  • sommarbrud2010
    MV85 skrev 2009-03-02 19:53:16 följande:
    hahaha njae jag vet inte.. hans mail tillbaka var trevligt i alla fall o det var inga problem att fixa det vi inte gillade o nya förslag på huvudrätt skulle komma i slutet på veckan så
    Haha, han är nog van =)
  • MV85
    sommarbrud2010 skrev 2009-03-03 16:20:33 följande:
    Haha, han är nog van =)
    Mjo... men så tror jag det beror lite på hur man uttrycker sig.
    Jag är ganska noga med att framhålla det jag tycker om o liksom nästan dölja det jag inte gillar så de inte kan ta illa upp
    Plus att jag sagt innan att vi är väldigt kräsna och att vi inte kommer ha möjligheter att ändra på en massa saker efter att vi valt då vi inte kommer vara i landet så mycket under kommande året, så han vet hur noga det är att vi kommer överens även om småsaker redan i mailen nu innan provsmakningar och annat.
  • sommarbrud2010
    MV85 skrev 2009-03-03 16:23:26 följande:
    Mjo... men så tror jag det beror lite på hur man uttrycker sig.Jag är ganska noga med att framhålla det jag tycker om o liksom nästan dölja det jag inte gillar så de inte kan ta illa upp Plus att jag sagt innan att vi är väldigt kräsna och att vi inte kommer ha möjligheter att ändra på en massa saker efter att vi valt då vi inte kommer vara i landet så mycket under kommande året, så han vet hur noga det är att vi kommer överens även om småsaker redan i mailen nu innan provsmakningar och annat.
    Ja självklart, man kan få fram det mesta i kritik väg på ett snällt sätt =)! Jag förstår dig appsolut. En sådan här dag har man rätt att vara kräsen tycker jag. Man hoppas ju i alla fall att det bara ska bli en gång . Hoppas ni blir nöjda!
  • lillalyckan

Älskar den här tråden... Den får mig alltid att skratta!
    Vi har två år kvar så mannen förstår inte varför man måste köpa varenda brudtidning som finns när det är så gott om tid, men han fattar ju ingenting ju...

• sommarbrud2010

lillalyckan skrev 2009-03-03 17:47:15 följande:

Älskar den här tråden... Den får mig alltid att skratta! Vi har två år kvar så mannen förstår inte varför man måste köpa varenda brudtidning som finns när det är så gott om tid, men han fattar ju ingenting ju...
    Hahaha, ja man måste ju vara ute i tid :P
  • sommarbrud2010

När man känner sig dö stressad för att allt inte är färdigt när det är nästan fem månader kvar till bröllopet.

• lillalyckan

sommarbrud2010 skrev 2009-03-04 14:25:43 följande:
    lillalyckan skrev 2009-03-03 17:47:15 följande: Hahaha, ja man måste ju vara ute i tid :P

Får ju passa på att njuta av planeringen, tänker ju bara göra detta en gång hahaha

• Kajsalisan

När man har lite ångest, inte för stress, inte för att man inte vet hur man vill ha det men för att allt börjar bli klart och det är flera månader kvar!!! Måste hitta på något drastiskt.. Som att få någon annan gift! :))

Och att man börjar känna igen folket på BT, men det kanske inte är för att man ska gifta sig, utan att man hänger för mycket här

• sommarbrud2010
    Kajsalisan skrev 2009-03-04 17:40:37 följande:
    När man har lite ångest, inte för stress, inte för att man inte vet hur man vill ha det men för att allt börjar bli klart och det är flera månader kvar!!! Måste hitta på något drastiskt.. Som att få någon annan gift! :))Och att man börjar känna igen folket på BT, men det kanske inte är för att man ska gifta sig, utan att man hänger för mycket här
    hahaha, kan vara så :P
Svar på tråden Man vet att man skall gifta sig när man..