• Kajsalisan

Man vet att man skall gifta sig när man..

Ja, man kan känna igen en blivande brud på många olika sätt. Jag känner att jag vet att jag ska gifta mig när jag kan citera tre olika bröllopstidningar, har koll på 4 brudklänningslänkar.. Hur ser ni att ni är på g?

Detta är en ren "på kul tråd"

• Svar på tråden Man vet att man skall gifta sig när man..
  • Kajsalisan

När man ringer och uppdaterar karln som är i fjällen om allt han "måste veta för det står minnsan på BT" ialla fall en gång om dagen.

• DanKat

När man inser att vem man än pratar med så kommer det ALLTID upp NÅNTING som har med bröllop att göra, på ett eller annat sätt! Förstår inte hur det går till

• Jugoslovenka

Håller med dig fullständigt:)
    Letar själv efter perfekt cake topper som ska ha rätt klänning, hårfärg och allt:)

EmMa09 skrev 2009-02-11 21:45:48 följande:
    när man tänker på en massa små detaljer som jag aldrig innan tänkt på t.ex. hårfärgen på caketoppern, hur bred exakt löparen på bordet till dukningen ska vara o.s.v...
  • DanKat

När all personal i varenda pysselbutik och tygaffär känner igen en och vet vad man planerar för att man sprungit där typ 100 gånger och köpt olika tyg- eller pappersprover Börjar nästan bli lite pinsamt när man går in på vissa affärer

• MrsCoverdale

- hör en vag suck från sina vänner när man osökt kommer in på bröllopssnack....igen.

- andra börjar använda dig som uppslagsbok vad gäller vett & etikett, priser mm.

- man faktiskt kan svara på deras frågor utan att googla det!

- man vet vilken brudklänning folk beskriver för att man sett den i en av sina brudtidningar!

- har märkt sina brudtidningar för att man lånar ut dem så ofta!

- man har brudtidningar, som man själv inhandlat, från 1999(!!!!) i sin ägo..

Hemskt men sant, MEN SNART ÄR DET MIN TUR HURRA!! =)

• lillalyckan

När man säger till nån att "vi möts på blomsterlandet" och inte alls förstår varför alla skrattar tills man inser att man faktiskt sa bröllopslandet... 
    {#lang_emotions_foot_in_mouth}

• J D

... blir moderator på bröllopstorget så att man får en anledning att spendera ännu mer tid där(/här).

• Blivande mrs walker

Flisa80: Folk brukar ha en korg på toaletten med saker som gästerna kan behöva, som tamponger, värktabletter, kondomer och hårspray. Till den har de ett "skojigt" rim som beskriver vad som finns i.
    It's crazy, but it's true

• Kajsalisan

När man spenderar sin rast med att lägga upp "pyntbudget"..
    Och för att hålla med DanKat, alla samtal kommer så småning om in på bröllop.. var sig den man pratar med vill det eller inte?!

• LB5

När man tycker att det är billigt att få håret uppsatt för 1000 kr och rimligt att "bara" betala 60000 kr för en fest

Svar på tråden Man vet att man skall gifta sig när man..