Hej!
Vi ska också till Maui och Kauai, vi åker först till New York en vecka sedan 4 dagar på Maui och 4 dagar på Kauai. På Maui bor vi också på Royal Lahaina Resort! och på Kauai på Sheraton (bo 3 nätter betala för 2 inkl frukost! yeej!).
Tänkte ha mest sol- och baddagar på Maui (och åka road to Hana) sen göra utflykter på Kauai. Jag hoppas att det inte blir för mycket att vi flyger hit och dit men vi är inga soldyrkare egentligen heller så det blir nog bra.
Vi är där i början av september. När ska ni dit Corona?
Corona skrev 2009-02-23 19:02:18 följande:
På Maui ska vi bo på Kaanapali beach, Royal Lahaina Resort. Hyr mysig liten stuga där Priset för flyg t o r är 13790 kr / person ser jag på specifikationen, så det är ganska likt ditt pris... Det billigaste vi kollade hade varit ca 10.000 kr / person men det var om vi hade åkt på egen hand. Men det är första gången vi åker utanför Europa så det känns tryggare att åka med ett reseföretag.Håller delvis med om Hilton, samtidigt som jag känner att helst vill man ju såsa på i fula shorts och flip flops... undrar vad de gör då, ringer polisen!?! Och frukost hade ju varit trevligt. Men men, picknickkorg till stranden kan ju inte misslyckas det heller!Hur bor ni på Kauai?