Mer fortsättning! Bröllop Umeå 2009!
Nu har de stängt vår gamla, så hör kommer en ny! =) Den gamla återfinns på www.brollopstorget.se/Forum-5-60/m3153478.html
Nu har de stängt vår gamla, så hör kommer en ny! =) Den gamla återfinns på www.brollopstorget.se/Forum-5-60/m3153478.html
HEj Svejs!
JAg ser att alla är mitt uppe i del2 på planeringen mera detaljer. JAg har ett litet uppehåll just nu. Väntar på att det skall komma in lite anmälningar. Tittar just nu över om jag skall beställa en tiara till mig och dottern på nättet har hittat en par stycken till bra pris.
HA det så bra all och lycka till
det är ju jättebra att ha som backup.. kan ni få många fina bilder billigt =)
Alla ni som boka fotograf: vad betalar ni? Någon som ska ha fotograf med hela dagen?
Jag har en bekant som kommer att fota under hela dagen till oss, som har arbetat som fotograf i en studio tidigare. Jag är dock osäker på hur mycket vi ska betala. Har ännu inte fått något svar på hur mycket personen i fråga vill ha betalt när jag frågat, antagligen svårt att säga ett pris när man känner varandra. Så har ni några uppslag för hur mycket jag ska erbjuda tar jag tacksamt emot dessa!
Har inget förslag på vad som är rimligt, men vi betalade 4500:- för vårt paket, med album och lite förstoringar. Då var hon med från 1½ timme innan vigseln, och i kyrkan, samt efter vigseln på kyrktrappan. Så totalt ca 2½ timme.
glömde tillägga att du behöver inte lägga upp din email address här på forumet. klicka bara på INBOX knappen längst upp för att skriva eller få meddelande.
nu har jag skickat uppgifterna till dig i din inbox. =)
HEMPLIG: med photodivine, när vi hade vårt 080808 bröllop ingår rättigheter till högupplösta jpg bilderna från ceremonin, mingel, förberedelse (totalt 100 bilder) samt 18 porträttbilder (om jag minns rätt)+ några bilder i album. det låter mycket kanske men fördelen är att eftersom vi har jpg filerna i högupplösta format kan vi framkalla våra egna bilder. dvs att vi behöver inte beställa papperskopior hos fotografen. han var med oss hela dagen
med de jpg bilderna vi hade har vi istället gjort en coffee table book, och gav också en kopia till svärföräldrarna.
Jag har sett butterfly0725´s kort och kan intyga att de är helt otroliga