Inlägg från: Nippran |Visa alla inlägg
  • Nippran

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09

Är helt överlycklig idag!!!
    Jag har fått tag i en guldsmedsaffär i Nordstan som inte hade några helst problem att ordna min ring precis som jag vill ha den. Nu kommer jag få min regnbågsring i alla fall!!!
    Ringen beställde jag givetvis direkt!

• Nippran

Fru Wi skrev 2009-03-26 23:06:00 följande:

Hej!Nu har vi kommit i gång med planeringen på riktigt, så nu hoppar jag in här med er om det är ok.
    Klart att det du får hoppa in här! Välkommen!
  • Nippran
    LB5 skrev 2009-03-28 11:10:38 följande:
    Vad härligt!! Väntar på bilder :)
    Jag kommer att hämta ut ringen första veckan i augusti...men den som väntar på nåt gott... :)
  • Nippran

Till helgen ska alla inbjudningskorten vara färdiga. Väntar bara nu på att få de beställda frimärkena så vi sedan kan skicka iväg dem...

• Nippran

Hur kunde du veta det...*s*
    Det var de som passade bäst. Lite för snuttigt för min del men de fick duga.

• Nippran
    LB5 skrev 2009-03-31 17:53:15 följande:
    Blir det pussmunnar? :)
    Förresten hur har det gått svaren på era inbjudningskort? Har det dykt upp några ännu?
  • Nippran

Ja, det är lite svårt när man får svar på det viset. Men det är (och kommer bli) kul när folk svarar på dem.
    Vi har talat om för en del om datum och så som redan direkt har sagt att de kommer....De kommer givetvis få inbjudningskorten också :)
    Vi ville inte hålla på att skicka ut några save the date utan hellre pratat med dem som vi vet är så upptagna.

• Nippran

Fru Wi skrev 2009-03-31 22:02:37 följande:

När har ni satt era osa datum? Jag sitter och gör våra inbjudningskort nu och vet inte riktigt hur jag ska tänka angående datum?
    Vi kommer sätta datum den 31/7 som OSA. Jag tror att det ska fungera för alla parter.
  • Nippran
    Prazzen skrev 2009-03-31 22:36:12 följande:
    oj jag har totalt missat att det hänt massor här.Vi ska oxå försöka få ut inbjudningskort i helgen med betoning på försöka
    Ja, du kan ju inte lysa med din frånvaro på detta viset ;)
    Inbjudningskorten ska bara ut...*S*...annars kanske folk bokar upp sig på resor och annat dumt...
  • Nippran

Sitter just nu och klipper till de gröna bladbanden...snart färdig bara 20 kvar...

Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09