Inlägg från: Nippran |Visa alla inlägg
  • Nippran

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09

Vi har sagt att vi ska försöka spara ihop till en resa nästa år istället. Det var så längesedan jag var utomlands så jag skulle kunna bli glad över att åka till Danmark för en vecka...*S*

Tja, vi kanske få bli händiga i sänghalmen så storken kommer på besök ;) Då har vi ett projekt som varar livet ut!

• Nippran

Min karl har en dotter på sex år sedan tidigare äktenskap.
    Har du några barn?

• Nippran

*asg*...japp, för vi kan ju inte häcka här hur länge som helst ;)
    Vi har pratat lite löst om det där med barn. Jag börjar..hrm...är till åren (38) och äggen kanske har passerat bäst före datum.
    Men jag kanske har samma förutsättningar som min mamma och hon fick ju min minsta lillebror när hon var 44 år.

• Nippran

Tja, vem vet det kanske finns lite liv i de små gynnarna :)
    Får man lov att fråga hur ung damen själv är?

• Nippran

*asg*...jag får nog springa iväg och hämta trasan så du inte blöter ner golvet...*s*
    Då har du låååång tid på dig att planera det livslånga projektet.

• Nippran

Jag har mer eller mindre velat skaffa barn men jag är aningen petig vad gäller karl att skaffa barn med. Partnern blir synad med lupp.
    Jag har väl hela tiden haft inställningen "blir det så blir det". Jag har haft bonusbarn i tidigare förhållande också.

• Nippran

Ja, en vis liten gumma minsann :)
    Behöver dra mig till kojs, plikten kallar imorgon också.
    Du får ha det så gott!!!

• Nippran

Detsamma! Hoppas att du får en riktigt skön helg!

• Nippran
    Prazzen skrev 2009-04-13 22:31:23 följande:
    Nu har jag vikt klart alla favours askar.Får nästan lite ångest då jag snart inte har något att pyssla med hemma på kvällarna
    *S*...du lär säkert komma på något att göra. Har du fått iväg inbjudningskorten?
    Mina är som sagt...hrm...sena. Men de är klara så de kommer att postas imorgon.
  • Nippran
    Prazzen skrev 2009-04-13 22:52:35 följande:
    våra ligger o "marinerar" sig lite till Ska bara få ett pris på övernattning för gäster som reser hit o sedan ska vi skicka dom
    Då ligger de gott.
    Ska ni stå för även övernattning för era gäster?
    Vi lade till ett konto för kuvertavgiften idag så att folk inte behöver tänka på det på själva dagen samt att det slipper bli en lång ringlande kö i baren för betalning av maten.
Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09