-
Hur går det för dig med din planering?Prazzen skrev 2009-03-31 22:58:25 följande:Hehe du har helt rätt på båda punkter.....
-
Vad tråkigt! Jag kan tänka mig att hon kanske blev skrämd av uppgiften..? Min bästa vän vill ex inte vara tärna, avskyr att stå i rampljuset vid sådana tillfällen.Birana skrev 2009-04-02 21:53:24 följande:Idag tackade min lilla tärna nej, från ingenstans. Min egen syster!! Utan förklaring på mail dessutom :( Helt oväntat, helt chockad, sviken och besviken. Varför ska sånt hända överhuvudtaget. kan inte folk anstränga sig för andras skull??
-
Tiden går förbaskat fort! Var givetvis tidsoptimist om att få ut inbjudningskorten i början av denna vecka :) Blir istället början på nästa...Prazzen skrev 2009-04-07 22:57:00 följande:Mindre än 5 månader kvar nu.shit va tiden går fort
Hur går det för dig med din planering? -
Tur att jag inte är ensam :)Prazzen skrev 2009-04-07 23:12:00 följande:Sitter oxå här o inser att vi har varit tidsoptimister då våra inbjudningskort ännu inte är klara och dom borde redan ha varit ute. Men men det är inte bråttom än inte
jag har i alla fall fixat skorna och klänningen till dottern nu.
Om ett par veckor ska vi skicka in om hindersprövning m.m. -
Har du någon bild som du kan lägga upp på inbjudningskorten? Är nyfiken...
Jag får klänningarna om ca 8 veckor hoppas jag i alla fall...
Jag har beställt allt förutom skorna på nätet.
Vad är det för mat som ni har tänkt att bjuda på? -
Vi kommer att ha en buffé. Vi har festen/bröllopet på www.brygganunderbron.se och har valt deras vårbuffé.
Vi kommer att ta ut en kuvertavgift där det ingår brudskål, buffé och tårta (triple chock, en chokladmoussé tårta) -
Jag har för mig att det var 325 kr för bara buffén. Skälet till att vi valde just den var att den passar både köttätare och vegetarianer samt barn - alla kan äta någonting av den :)
-
Det är ett bra sätt att dra ner kostnaderna. För vår del så hade det inte hjälpt ändå så därför skippar vi presenter samt att det är fri klädsel.
Har ni klurat ut vad det ska bli för förrätt? Vad skulle en buffé kosta hos den cateringfirman som ni har hittat? -
Det var bra priser!
Håller med dig helt om att 2-rätters hade varit kul. Det hade för vår del blivit ännu dyrare kuvertavgift. -
Det är väldigt kul att planera! Det enda som kan saknas är väl pengarna emellanåt...*s*...finns sååå mycket fint.
Jag har fyra veckors semester och jag kommer att gifta mig under sista veckan som jag har semester. Skönt att vara ledig innan så att man kan koppla av.
När bröllopet är klart får vi väl tapetsera om i hallen ;)