• andbeyond

I vått och torrt (del 5)

*erkänner sig vara en av de som tjuvläser* Hoppas på att kunna hoppa in i diskussionerna snart också men än så länge är det några månader kvar tills jakten på BIM, ÄL eller resten av alla förkortningar börjar. Lycka till tjejer, ni får mig att le och börjar längta och hoppas :)

• andbeyond

*fnissar hysteriskt i ridåerna*

• andbeyond

:)

Vi tänkte vänta med att börja försöka tills efter bröllopet (och bröllopsresan egentligen). Är bara 25 så jag hoppas att det finns tid kvar, man vet ju aldrig och man ska ju tänka positivt. Vi längtar verkligen efter barn. I helgen ska vi ut och vara barnvakt till syrrans prinsessa på 1,5 år - Mys!

• andbeyond
    Ninnispinnis skrev 2009-03-12 21:36:31 följande:
    Men då är det ju bra att kunna förbereda sig här När gifter ni er?
    Den 22:a augusti, kommer hem från resan den 10 september - så efter det är det bara att tuta och köra ;)
  • andbeyond
    Ninnispinnis skrev 2009-03-13 09:27:17 följande:
    Härligt! Vart åker ni på bröllopsresa?
    Vi åker till New York och Hawaii - så både strand och stad. *längtar*
  • andbeyond

Jenny står brud 090801 skrev 2009-03-13 11:07:28 följande:

VAd roligt då kommer ju vi kunna följas åt här efter sommaren också. Vi gifter oss 1 augusti, och därefter kör vi på
    Ja verkligen! :) Kan vi både planera och jaga plus ihop!

Händer mycket här inne när man är barnvakt en helg (vilket inte direkt minskat längtan efter en egen). Så lycka till med lägenheter och tester och telefontider, ska träna på att göra vågen med tårna också.

*tränar med tårna* ganska svårt...
  • andbeyond

ninnis: *håller tummarna att allt är bra* :)

• andbeyond

Jag och min M2B träffades på nätet, så nätvänner kan betyda minst lika mkt som de IRL. Sen är det självklart en härlig känsla att träffas på riktigt men ujujuj sådant stöd och kärlek som kan strömma från en datorskärm. :)

• andbeyond

oj, här är man borta några timmar och får läsa det här.. vad kan man säga. Är ju lite ny i tråden men vill ge en Stor Kram till dig Ankan! Hoppas också att din make kommit nu, tänker på er båda.

• andbeyond

Vad härligt att det är en mysig och glad ton i tråden trots elände bakom hörnet :) Så härligt att titta in här innan man går och lägger sig. Jag hoppas de i butiken förstår att du är ett kap blomman!

Jag har varit på konsert, med tv-spelsmusik. Det är så högt ljud.. tacka vet jag min ipod :P

Nu står alla mina inbjudningskort redo att skickas ut... wiee :)

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)