I vått och torrt (del 5)
Nu har jag bokat tid för VUL, ska dit om en månad. Känns mkt bättre nu när jag har det inbokat. Är så klart inställt på att de ska se något fel, men då blir jag ju positivt överraksad om allt är normalt
Nu har jag bokat tid för VUL, ska dit om en månad. Känns mkt bättre nu när jag har det inbokat. Är så klart inställt på att de ska se något fel, men då blir jag ju positivt överraksad om allt är normalt
Det gjorde jag också!
Hej Lanovia! Nej, inga indianer... Cykeln verkar ha cyklat helt vilse Spännande med BIM! Håller tummar och tår lite extra hårt!
Ore, jag hade nog frågat B M. Det beror säkert på hur/vad man vanligtvis tränar. Skidskytten Anna Carin Olofsson (tror jag det var?) körde ju en tävling när hon var i femte månaden och hade en rejäl kula på magen, och hon måste ju ha tränat relativt hårt för att fortfarande ligga på den nivån?
Jag hjärtar också Hvidis bula!
Har läst att man vid graviditet generellt ska tänka på att inte träna för att förbättra resultat eller öka belastning, utan mer för att upprätthålla befintlig form. Det låter ganska vettigt
Häftigt, Blommis!
Tack!
Oh, vad spännande Hvidis! Det kommer att gå jättebra Lycka till!
Idag har indianerna (?) kommit på besök... Hoppas bara inte kroppen tar för vana att ha 52-dagars cykel
Funderar på om jag kanske ändå hade ÄL när testet visade svagt för ca 2,5 vecka sen? Kan det ge utslag på gravtest? Hade ju en hel del slem (ursäkta) och molningar. *snillen spekulerar*
Synd bara att det inte blev någon action då pga att min man hade halsfluss...
Känns ändå bättre att kroppen visar tecken på att uppföra sig någorlunda normalt.
Exakt!! "Älsking, lite mys och en måne, tack"
Blommis, det tänkte jag inte ens på, att detta kanske är "nästa månads" indianer? Brukar ju ha ca 28-32 dagars cykel. Jaja, får hoppas att nästa cykel är mer normal och att VUL inte visar något som inte går att åtgärda.