Inlägg från: Ninnispinnis |Visa alla inlägg
  • Ninnispinnis

I vått och torrt (del 5)

Ingenjören, fortsätter på den okänsliga linjen och lägger till kladd och gojs...

• Ninnispinnis

Ska kolla nästa gång! Avlägger rapport under dagen

ingenjörsbruden skrev 2009-03-06 10:21:22 följande:
    *Mhmmmm*.....ser du något i urinen...typ genomskinliga saker som virvlar runt....typ äggvite-trådar...Det där skumma molandet känner jag ingen..... ....
  • Ninnispinnis

Ingenjören, jag vet inte om detta stämmer för er, men jag vet killar som har sett frun som en "madonna" när hon är gravid. Att hon bär hans barn gör henne lite "helig", vilket kan göra att det då känns konstigt att "besudla" henne. Hon ska bara dyrkas och vördas, inte s*ttas på

• Ninnispinnis

Men det kanske inte spelar någon roll om det syns på dig, det räcker kanske med vetskapen? Han kanske inte vet hur han ska förhålla sig till ditt växlande humör?

• Ninnispinnis

Har inte läst där (aja baja), men vet exempel från verkliga livet

Ankan80 skrev 2009-03-06 10:37:11 följande:
    Hehe....jo, så kan det nog vara...iaf om man läser på familjeliv
  • Ninnispinnis

*kramar tillbaks till blommis och alla andra*

Nu veckopendlar ju min man, det gör att det liksom funkar ganska bra av sig själv eftersom vi får längta efter varandra i veckorna. Men visst har det gått både upp och långt ner under de 10 åren vi har hängt ihop... Konstigt vore det ju annars! Det är ju så oerhört många faktorer som spelar in, stress, jobb och annat. Då är kanske inte lusten på topp, fastän det kanske är DET man egentligen hade behövt mest av allt... Det är klart att man inte kan vara på samma nivå jämt heller, fast visst är det tufft att vara den som ligger på en högre nivå...

• Ninnispinnis

är det verkligen lönt att ringa B M? De tycker väl bara man ska vänta och se om det händer nåt nästa månad? dessutom hade de telefontid mellan 9-10...

jaja, åker hem och inväntar bästisen så länge

• Ninnispinnis

Hmmm, jo men först svagt och sen svagare/obefintligt en vecka senare känns liksom fel håll... Det är CB jag har testat med hela tiden. Körde faktiskt förbi MVC på vägen hem bara för att se om jag kunde fråga dem utan att ha bokat tid, men de stängde kl.12.30 på fredagar... Sen när jag var och handlade kändes det precis som att indianerna kom, men nej då! Det var bara härligt kladd... (sorry!) Ser inget som virvlar i urinen, men jag ids inte leta så närgånget heller...

ingenjörsbruden skrev 2009-03-06 16:40:51 följande:
    Ninnis....läs här på inlägg 81....www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3306030-9.h...
  • Ninnispinnis

Haha, flinar åt era diskussioner om städning, porttelefoner och traktorer... Underbara ni!

• Ninnispinnis
    passionsblomman skrev 2009-03-06 20:14:40 följande:
    *ser Ninnis och Ingenjöris med huvudet i varsin toastol ropandes "älskling...ser d nåt som simmar i min urin..?" *
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)