Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

I vått och torrt (del 5)

Fy fasen vilken läskig dröm! Kör soffa istället Ingenjöris!!! Bättre för harmonin!

När jag var gravid drömde jaga tt de gav mig ett annat barn än mitt eget-ett som var typ ett halvår och ändå skulle de smälla i mig att den klimpen var min. Sedan letade jag överallt och hittade min bebis inne på en långvårdsavelning hos en gammal kvinnna som höll på att kväva den med en gul Landstingsfilt!

Jag var också en aning skärrad när jag vaknade.. och ARG på de lögnhalsarna på sjukhuset!

• passionsblomman

Ja det var ju tur!!!

Det sjuka i den drömmen var just det där att man fattar precis hur allt ligger till men INGEN tror en eller hjälper till!

Man liksom ba:"hAAAAllåå" men alla andra ba"vaaaaddå" och sen ba går de förbi va, som om man liksom inte fanns asså....
    Helt sjuuuukt galet!

Hvidbrud skrev 2009-03-12 09:53:43 följande:
    Nej, men vilka obehagliga drömmar! Brrr! *ryster på huvudet och försöker skaka ut bild och känsla* Tur att du hittade honom blommis!
  • passionsblomman

Jag minns en vi hade i min barndom...den var också i plysch, svart med STORA röda och orange blommor på! Jag tar tvåsitsaren ur den gruppen och hänger på!

ingenjörsbruden skrev 2009-03-12 10:50:07 följande:
    Blommis...usch vilken dröm...den var ju nästan värre än min...den var mer verklighetstrogen......min var mest knäpp/V... Maken tyckte att den var hemsk han osså...men han blev glad när han hörde att han hade tröstat mig i natt!! Snacka om att sova hårt!! *hahahahaha*Nä fram för mer soffkörarsoffor!! Har kommit på att det var min syrras gamla rödbruna-plyschsoffa som jag körde med!!! *brrrrmmmbrmmm*
  • passionsblomman

Japp min är trimmad och går på rapp-solja

ingenjörsbruden skrev 2009-03-12 11:09:52 följande:
    *ASG* *Brmmmmmmbrmmmm....tuuuuttuut....vr oooomvrooom...köromBlommisidenBlomm igasoffan....brrrmmbrmmm....blir snabbtomkördigen....2sittsigasoffor ärtydligensnabbareän3sittsiga!! *
  • passionsblomman

Preciiiiis! Hejdlöst vad rolig jag är så här på förmiddagen...hehe

ingenjörsbruden skrev 2009-03-12 11:24:35 följande:
    hahahah är det därför som den är så snabb o rapp då?!
  • passionsblomman

He he...om man kollar antalet klick här så BORDE någon fler sitta och läsa våra knasigheter....
    ...man kan undra vad DE får ut av det...

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)