Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

I vått och torrt (del 5)

Självklart hålls alla tummar! Det vet du!

Tänk, snart får du lyssna på din lilla beeeeebis!

Ankan80 skrev 2009-03-18 13:52:31 följande:
    Usch ja, snart är det dags! Håll tummarna!!
  • passionsblomman

Dem har jag redan sparkat så de fick blåmärken!
    Och JAG har STÅLHÄTTOR på mina arbetsskor...

lanovia 08 skrev 2009-03-18 14:33:55 följande:

Oh, kommer inte Ankan tillbaka snart??TAck alla för era sparkar, hopppas indianerana fattar. Hvidis elegant spark du fick till. Vill du sparka lite till kan du få sparka på alla dem som jag var irriterad på imorse.
  • passionsblomman

Aldrig i livet!

Vad har HÄNT?

lanovia 08 skrev 2009-03-18 15:21:08 följande:

Kan någon sparka på mig?För nu är jag absolut största störningsmomentet i mitt liv!! Oh vad jag klantat mig idag. Hela dagens försök åt skogen.
  • passionsblomman

Jag måste bara berätta att inatt drömde jag den där "bebisen-sparkar-jättemycket-i-magen-drömmen" igen!

Den är så jäkla verklig att jag vaknar av den, ligger still och tror att de ska sparka till igen!

jag fattar ingenting! Tänka om jag har en Alien som invaderat mig?!

• passionsblomman

Nämen vad ballt! kan man söka på det med...

Jaha! det måste naturligtvis vara mitt framtida liv som framgångsrik egenföretagare och 2-barnsmamma och vårt HUS som ska bli större...

Eller HUR! Tror ni inte det?

Jag som just nu vare sig har det ena eller tredje av det där! Inte konstigt att det är värsta sparkandet om jag väntar allt det där!

Hvidbrud skrev 2009-03-18 16:16:28 följande:
    Konstigt blommis! Sog upp det på dreammoods: Pregnant To dream that you are pregnant, symbolizes an aspect of yourself or some aspect of your personal life that is growing and developing. You may not be ready to talk about it or act on it.� This may also represent the birth of a new idea, direction, project or goal.
  • passionsblomman
    BRRRRRRRRRUM!

Ja, det är kanske inte förlossning riktigt än, men det har vuxit sig ganska tydligt iallafall!
    Hvidbrud skrev 2009-03-18 16:26:00 följande:
    Heja, skulle det ju vara! www.dreammoods.com Läste om ingenjörens V-dröm också. Vanligt med den typen drömmar under 2trimestern stog det...Har inte hittat nått om att köra soffa
  • passionsblomman

Men herregud Ankan vad ledsen jag blir för din skull!!!

Börjar också gråta här nu...

Om jag ändå kunde krama dig på riktigt!!!!
    Det finns ju inte ens något man kan säga och inte någon tröst och ingenting!

Vilken katastrof och här satt man och peppade att det inte skulle vara någon fara!

Jag har inga ord för hur mycket jag känner med dig nu gumman! *kramar allt jag någonsin kan!!!!*

Ankan80 skrev 2009-03-18 17:12:57 följande:
    Hej tjejer!Tyvärr gick allt åt skogen. Sitter här o gråter.Hittade inga hjärtljud hos BM. Hon trodde dock inte det var någon fara, men ville ändå skicka mig till UL, så jag inte var nervös. Fick en tid 15.15, så det gick ju väldigt snabbt.Väl där fick jag göra ett VUL (ve o fasa, inte vad jag väntade mig) och direkt så vände han bort skärmen. Började prata om vad jag jobbade med och om jag var gift osv. Mer än jag skiter i. Vill ju bara veta om bebben.Sen till slut sa han "det här såg ju inte bra ut" Bebisen var bara som i v. 9 och inga hjärtljud.Var rätt nollställd där ett tag, sen började jag gråta o tänka på alla planer och förväntningar. Tur man bara köpt ett par mammabyxor och inget annat...Min kommer inte hem förrän senare ikväll, men jag har pratat med mamma iaf...snyft snyft....Har fått en tid nästa onsdag för återkontroll samt för pillerupstoppning...blä!Får väl ta nya tag, men just nu är jag långt under isen....puss o kram till er alla för ni vill lyssna/läsa.
  • passionsblomman
    jaaaa, det har du ju föralldel rätt i men FYYYYY vad ledsamt! Nu i min upprördhet har jag plötsligt glömt vilken vecka du är i?
    Ankan80 skrev 2009-03-18 17:22:02 följande:
    Tack *kramar tillbaka* Ofast är det ju ingen fara, men i vissa fall så... Tycker bara det är taskigt när det gått så pass långt....Men det var väl antagligen något fel, så bättre missfall nu än att barnet är sjukt.....
  • passionsblomman

Just nu känns det förjäkligt att inte kunna komma över och vara hos dig på riktigt!
    Hoppas din man kan komma så fort det bara går. Vet han om det här???
    Och jaaaaa nu trodde man ju att det skulle vara lugnt...

• passionsblomman

Usch det här var det sorgligaste!!!
    Hjärtat gråter och gråter...
    HOPPAS du har din man hos dig nu Ankan och att du f[r sl'ppa ut alla k'nslor

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)