I vått och torrt (del 5)
HEEEJ!!! Ha ha ha "! vad ROLIGT!! man fåååår vara här utan förkortningar hoppas jag du vet!
Vad kul att någon känner så av att sitta och läsa! *glad*
Lycka till själv!
HEEEJ!!! Ha ha ha "! vad ROLIGT!! man fåååår vara här utan förkortningar hoppas jag du vet!
Vad kul att någon känner så av att sitta och läsa! *glad*
Lycka till själv!
*får små goosebumps*
Ibland har jag drömt så hemskt och verkligt om folk så jag varit tvungen att ringa upp för att kolla att allt var ok i verkligheten. En gång var jag så rädd att jag inte vågade ringa kompisen eller hennes föräldrar, utan ringde en tredje person, för jag inte skulle stå ut med svaret.
Och inte kunde jag med att fåga "hej är er dotter händelsevis död?" heller... TÄNKom det varit sant!
Jenny står brud 090801 skrev 2009-03-12 16:52:27 följande:
Ja fy ja! Det kan sitta i hela dagen den där känslan...*ryser*
Jenny står brud 090801 skrev 2009-03-12 16:59:54 följande:
Va! Å vad spännande! Vet du, du ska på UL samtidigt som jag och sambon ska till Sofiahemmet och prata om vår utredning!!!
Herregud det är väl klart lilla pyret lever! eller, helt klart är det ju aldrig, men sådär får du inte ens säga! Man får ju ont överallt av att bara snudda vid en sådan tanke.
Den har det hur bra som helst därinne!
Vi kommer definitivt få svar på vad som lever och inte, för då har de ju de där provsvaren från simmar-provet att ge besked om.
HOPPAS DE lever!
Vilken tid ska du dit?
Ha ha ! då ÄR det nästan preis samtidigt! vi ska dit kl 10!
Ja, hålla tummarna allt vi kan!
Ja, det är bra! Då är sonen i skolan också, så man slipper tänka på vart han ska vara.
Å sen kan vi gå ifred och ätaa lunch och smälta vad vi nu får för besked och info...*hoppas på glad lunch*
Nä, nu har jag suttit här för länge igen, jag har massor att göra idag!
Vi ses sen! *rusar iväg*
Hej svejs alla !
Jag har varit på bröllop i helgen!
och HELT galet vilka omständigheter!
jag hamnadepå en av Tanterna i tanttrådens bröllop nämligen! med en veckas varsel!
Det är så helsjukt och galet roligt och jag har skrattat och dansat och fått KRAMA henne och hennes man och barn och och och i VERKLIGHETEN! *studsar runt och skrattar högt åt allt det glada galna roliga*