Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

I vått och torrt (del 5)

Vad +e de´för en dag? É d´´e en vanlig dag?
    nej! dé é ingen vanlig dag, för dé é Ankans födelsedag!
    Hurra hurra hurra
    hurra hurra hurraaaaaa!

Leve Ankan som fyller år!

HURRA!
    HURRA!
    HURRA!
    HURRA!

Taddapampampam-paaaaaaaaaaam-tatatatatataaaaaaaaaaaaaaaaaa!
    *applåder busvisslingar och jubelrop*

• passionsblomman

Åh heregud vilken jäkla DAG!!

Fast kanske lika så gott att ha de bakom sig nu?
    Vad DUKTIG du har varit och vad skönt att de gjort allt rent och fint nu med sövning och allt!

Fy för bövelen! Du behöver en stadig drink till den där smörgåstårtan tycker jag!

Och mina blommor, de växer kvar i jorden, så de är lika fina imorgon med!

• passionsblomman

Då tar jag en drink i ditt ställe! Skål för nya pluss i våra liv! Kram!

Ankan80 skrev 2009-03-21 17:42:13 följande:
    Ja, nu känns det väldigt bra faktiskt....just att veta att allt är ute o att jag inte behöver åka på återkonntroll o riskera att de inte är borta o kanske bli infekterat...Känns faktiskt riktigt bra, men vågar nog inte mig på sprit Hihi...ja, det är ju perfekt med blommorna!!
  • passionsblomman

Taddapampampampaaaaaaaam! *tut i luren*

HURRA!
    HURRA!
    HURRA!
    HURRAAAA!
    Nu då? är det rätt slags dag NU då!?

GRATTIS ANKAN!!!!

• passionsblomman

Åh min MAGE!! Jag går ju här och väntar på mensen-igår var jag så öm i magen att jag undrade lite vad som pågar.. MEN så har jag käkat min gudomliga Chili i två dagar i rad: Hvidis-taccopruttar kan omöjligt vara de värst!
    Jag känner mig gasad nog för att vara flygfärdig...

• passionsblomman

Ja! Kan de inte bestämma sig de där rödskinnen!
    Mig håller de på en jäkla sträckbänk varenda månad alltfrån dag 27 till dag 42! är inte det taskigt!

Idag är det dag 29...ingen indian än.

• passionsblomman

Ja, det där är konstigt! med att man nog tycker det är jobbigare än man känns vid för sig sjlv. Jag skulle berätta för hon som var tänkt att bli min företagskollega, och då började jag storböla! Mitt inne i Solna centrum stod jag och tjöt (vi pratade i mobilen)Helt chockad över min egen reaktion. Hos doktorn började jag lipa igen, så vi får väl se vad som händer när jag kommer upp till folket som ska göra den där utredningen...

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)