I vått och torrt (del 5)
JAAAAAAA!!!!:-
Det är alldeles overkligt! Både att vi blev bjudna-hela lilla familjen-och att vi var tokiga nog att säga ja!
I tanttråden skriver vi massa om detta nu...
ojojojoj... det var så roligt!
JAAAAAAA!!!!:-
Det är alldeles overkligt! Både att vi blev bjudna-hela lilla familjen-och att vi var tokiga nog att säga ja!
I tanttråden skriver vi massa om detta nu...
ojojojoj... det var så roligt!
Ja, faktiskt!
Didis svärmor sa att det här var ju så roligt och då sa jag att "ja, HUR ofta händer det något sånt här!?, ska man då vara så förbaskat tråkig och fundera på om det är pinsamt eller passande eller vad som helst? NÄ! Om man inte säger ja då, då är man TRÅKIG!"
"Ja, sa hon då är man tråkig! Vad ROLIGT att ni kom!"
Åh, all positiv energi jag har fått nu!
Helt stendött har det varit!
Vad gör du?
lanovia 08 skrev 2009-03-16 22:16:32 följande:
HEJJA på dig! Ja, det är klart att du är bäst!LYCKA TILL!
(jag är usel på att löneförhandla...)
lanovia 08 skrev 2009-03-17 07:55:09 följande:
Hon är säkert jättebra! Ha det så trevligt hos henne!
Du har nog bara haft en överhoppning! 28 plus 28 blir ju 56, så jag tror din kropp hoppade över en indianby!
Men det är hemskt jobbigt när det hoppar omkring som det vill med ÄL och mens och inte är ngn ordning...
Hahahaha! Att försöka ha sex med en man som har halsfluss...
..då kanman nog lika gärna be honom plocka ner månen på en gång när man ändå håller på att tassa omkring på orimlighetens marker!
Ja det hoppas vi verkligen, och jag tror nog inte det ska behöva vara några konstigheter!
*sjunger lite* jag vill haaaa en egen mååååneee...
...där stannar jag tills allting ordnat siiiig!*gastar rakt ut*
Hihi, den lääär göra!
Gärna när du själv vill sova lite...
VA! En fet känga till dumma hyresvärdar, ondsinta indianer och kollegor som inte håller det de ska!
makar som inte spolar när de blodat ner toan får en liten spark på smalbenet föra tt de skräms sådär!
Ankan: andas lugnt nu! Det låter inte alarmerande, men bra att du får kolla! Man vill INTE se blod under graviditeten...
Jag började blöda rätt mkt efter sex en gång och man blev ju jätterädd-inte minst sambon! Det satte punkt för hans sexlust kan jag nästan säga, för han tog det som ett bevis på att där skulle han inte vara mer på ett tag...
På mig låg moderkakan väldigt lågt och på gränsen till att ligga för, så jag fick gå på extrakoller för att se att den flyttade upp som den behövde för att det skulle gå att föda vaginalt.
Fick flera blödningar mot slutet och låg kvar över natten 2 ggr för att se att det slutade och med besked att gjorde det inte det skulle de snitta. Men det gick jättebra allting sedan och helt vanlig förlossning, men man hinner ju tänka en del såklart...