• Hvidbrud

I vått och torrt (del 5)

Jag vill! Jag vill! Jag sparkar gärna!!! Men denna gången blir det en *pirruettsnurrsomblirtillenfäderlätttåsparkmittpågumpen*

• Hvidbrud

Konstigt blommis! Sog upp det på dreammoods:
    Pregnant
    To dream that you are pregnant, symbolizes an aspect of yourself or some aspect of your personal life that is growing and developing. You may not be ready to talk about it or act on it.� This may also represent the birth of a new idea, direction, project or goal.

• Hvidbrud

och:
    kicked
    To dream that you are being kicked, indicates that you feel victimized or taken advantage of. The dream may be telling you to stop feeling sorry for yourself. Alternatively, the dream may be trying to push you ahead and motivate you to continue on toward your goals.

• Hvidbrud

Precis. Idén i magen är trött på att vänta och vill ut NU!
    (hela blommis you can do it! hepp hepp hepp!)

• Hvidbrud

Heja, skulle det ju vara!
    www.dreammoods.com

Läste om ingenjörens V-dröm också. Vanligt med den typen drömmar under 2trimestern stog det...
    Har inte hittat nått om att köra soffa

• Hvidbrud

Nej men lilla gumman! Usch och fy! Oj vad ledsen jag blir! börjar också att gråta.
    Åh, vad jobbigt för dig. *jättekram* Och sitta och vänta på att maken ska komma hem. Nej det fins inget jag kan säga som kan göra det bra igen, hur mycket jag än önskar, men jag tänker på dig och skickar alla kramar och goda tankar som jag kan.
    Lilla stumpan! *jättekram*

• Hvidbrud

Ja, så är det ju oftast, naturen sköter det där själv och det är ju skönt att man slipper välja själv.
    Åh, gumman, vill bara hålla om dig just nu.

Ankan80 skrev 2009-03-18 17:22:02 följande:
    Tack *kramar tillbaka* Ofast är det ju ingen fara, men i vissa fall så... Tycker bara det är taskigt när det gått så pass långt....Men det var väl antagligen något fel, så bättre missfall nu än att barnet är sjukt.....
  • Hvidbrud

*BAMSEKRAM*
    *sparkarliteunderskrivbordetockså*
    Hoppas att det kommer ut av sig själv.
    När jag aborterade i v 8 i höstas, gjorde det lite ondare än en vanlig mens, blöde lite intensivare men kortare än vanligt. Sen kom min cyklus tillbaks som vanligt och 2 mån senare var jag gravid igen.
    Under nästa graviditet ska du nog få lov att göra UL tidigare, det är ju alltid en fördel. Du ska se att du snart är igång igen. Man glömmer aldrig den lilla man har haft, tror jag, men man kommer ju vidare. *kramardigtusenmiljonergånger*

• Hvidbrud

Nä, vi har det bra här i tråden! *kastarmiginikramkalaset*
    Lycka till blommis! De ska akta sig, för du kommer att charmera huvudet av dem!!

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)