• Hvidbrud

I vått och torrt (del 5)

*Aaaoooohhhhhhhhhhaaaaaaaa* ja vill åsså va me!!! *skrikersåhögtattjagskrämmerbortsnönf¨åorjagfyllerfaktisktårpåvåren!*

• Hvidbrud

Jepp! (mama skickade precis en bild på hennes trädgård i blekinge med 2dm snö... Vansinnigt!)

Men visst är det vår! Det var GRÖNA buskar i parken när jag cyklade på arbete i dag! Det finns inget som är vackrare än nyutslagna blad! Känner mig förresten som en bokbladsknopp

• Hvidbrud

Ingenjören!! Nu fattar jag vad du menar med Elvis(p)en!!! Jäklar vad det surrar där inne!! Hi hi!!! har fått nöja mig med att bli petad innan, men nu jäklar är det rock`n`roll! HI hi

• Hvidbrud

Ja, det är rätt vanligt, upptäcker man, när man börjar prata om det.
    Lanovia: Lycka till! Det gör väl inget om du börjar gråta? Är man ledsen så är man! Det är ju därför du tar kontakt med dem.
    Lillskrutten kommer säkert att tycka att det blir jätte roligt att försöka skrämma mamma...!

Vad skönt det låter med lite GI. Jag känner mig riktigt stor... Låren och baken ser ut till att vilja vara i propotion med magen De går ju inte! Men maken var så fin när jag muttrade lite om mun storlek igår. Han sa att jag passade i att vara gravid. Det var verkligen vackert. Så blir man ju lite glad... Jag ska bara komma ihåg att jag ser ut som en venus från willendorf och inte venus de milo!

Åh! Våffeldagen! Inga våfflor i Danmark... har inte ens ett våffeljärn... Kanske kommer det några virtuella våfflor jag kan få smaka på idag?
    Min mormor brukade komma och laga våfflor till oss när vi var små...

• Hvidbrud

Köpte falukorv sist jag var i sverige... Den blev till korvstroganoff, men den andra halvan viste jag inte vad jag skulle göra med... Det var över 11 år sen jag bode i sverige och fick svensk husmanskost (här får man bara frikardeller i alla avstöpningar!) Får inhandla mig en Stora Kokboken på nästa tur. (eller se till att få en av de där lägenheterna...!!!)

• Hvidbrud
    Låter som en bra plan ingenjören...
    Min man sexvägrar just nu... Och inte får man en gummisnopp i pressent som ersättning heller... Nä, här får man liiida!! Men det gör inget, just nu är hormonerna lugna på det planet.
    Men låter härligt i alla fall.. nått sexigt.. jag kan ju hälsa och säga att en H-skål inte kommer i de sexiga utgåvorna..
  • Hvidbrud

lanovia 08 skrev 2009-03-27 08:31:43 följande:

Nu Spamar jag Såg buketten till Hvidis i blomtråden. När är det hon fyller??? Var det igår?
    Hi hi! Det var igår Blev grattad som aldrig förr ii glädjas med tråden. *hjärtatbubblaröveravkärlektiller*

Mys mys.. Min mamma har sagt att det inte blir barn av att bara pussas eller mysa...

Jag blev befruktad 11 dagar efter indianerna varit framme...
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)