I vått och torrt (del 5)
pregnancy.about.com/library/quiz/boygirl/blboygirlquiz.htm enligt denna ska jag få en tjej...
pregnancy.about.com/library/quiz/boygirl/blboygirlquiz.htm enligt denna ska jag få en tjej...
ÅH, grattis ankan! vad skönt och kul för dig!
Lillmuffsan låter ju rätt utan att det blir fel! (eller lite kanske...) men Lillmuffin är ju rätt könsneutralt, när man nu talar om att slippa bli en blommig rosa baby...
Lanovia: Berättade jag att jag drömde om en liten Ellen. Och hon var inte min...
Var på jobbet för att släppa in en tjej som skulle ta några av mina kunder idag.. AL mig för att vila, och snöt mig, så blodet började spruta igen! Urk! Det är så äkligt!!! Men lite van är jag. När jag hade hormon spiral, så slutade min mens. Istället fick jag näsblod en gång i månaden... Gissa om jag tog ut spiralen...?
Längtar till jag blir frisk, då ska jag ut och kolla kläder! Det måste jag ju få tillåta mig nu! Bara en liite body och småååsmååå strumpor och en gullig liten mössa...
Hmmm.. mitt omedelbara svar skulle nog bli tid... :)
Så länge jag får fuska obehindrat så älskar jag också spel... ;) Var bäst på memory i familjen när jag var liten! (vi hade glasbord och jag låg och ålade mig i soffan och passade på att tjuvkika under bordet...) (men det kan ju ha tränat mitt 3d tänkande!?)
Precis! det hjälper ju inte att bli sur...
Ett sånt jobb att vara spelutvecklare! Är det de gamla hederliga spelplansspelen eller dataspel?
Är förresten en otroligt dålig konkuransmänniska... Håller mig borta från allt vad lagsporter och konkurerande heter... (inte bara tollan som är farlig.. .) Jag blir som förbytt. Skriker och ropar och gormar till jag tappar rösten... Kan inte reglerna heller, men det betyder ju inte så mycket när konkuranssinnet har övertagit.
Kan ju tillägga att jag nog var 21 när jag fattade att man inte skulle springa efter bollen hela tiden när man spelar fotboll... Fick nästean en uppenbarelse på planen den midsommaraftonen, efter att jag sprungit mig helsvettig i min fina klänning. Slog ut en tand den festen också i ett säcklöp... Hmm.
Usch.. Har precis kräkts för första ggn i graviditeten... Har mått illa i ett tag men ny kom det upp för första gången... Det är väl inte normalt? Är i v. 20!