Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vad tråkigt Ninnis, hade ju önskat att hon kunde rett lite klarhet åt dig istället för tvärtom. Tycker som Hvidis ta Pergon och gå på de prover du kan och hinner. Vad gäller träning vet jag inte hur mkt och hårt du tränar. Men har hört det där förut om att för hård träning ställer till det med cykeln.

Blommis, hmm slutar alrig förvånas över hur vissa kan vara med i en diskussion men ändå missat hela poängen i slut ändan.

• lanovia 08

Klart vi lyssnar, nästa gång är det någon av oss andras tur att bryta ihop. Tycker att det är dåligt av henne att lämna dig med så mycket frågetecken. Jag skulle ringa tillbaka och prata med någon, eller ringa till någon annan klinik och se om de kan reda ut vad hon egentligen pysslar med.
    Var det en läkare eller BM du var hos? Finns kanske någon annan på samma praktik som är bättre?
    Massa kramar

Betty Boop var skönt att ha dig här som gått igenom allt redan en gång. För oss är det nu bara en månad kvar innan vi skall ta klivet in i ekorrhjulen.
    Passionis förstår vad du menar. För mig känns det helt klart som ett nederlag att behöva be någon om hjälp för att få till ett barn. Samtidigt som jag inte tycker att någon annan som ber om hjälp är sämre. Dubbelmoral.

• lanovia 08

Oh du store tid, att man kan få bli så här trött. har varit däckad sedan efter lunch. Borde inte skriva här utan spara kraft till sockerkaksbakandet som jag måste göra ikväll. Duschade för att försöka pigga upp mig, brösten har haft trevligare upplevelser. Den här gången laddar brösten tydligen upp rejält inför indianerna.

Ankan låter klokt med jobbsök och kursplaner. GIS har jag hört många som läser, låter som en skum kurs. Jag skall börja läsa engelska konversation om några veckor på kvällstid. Vill bättra upp kunskaperna då mitt jobb kräver att jag kan argumentera på engelska vilket jag itne tycker att jag kan.

Ingenjöris vad spännande att fått se lille Isak (oavsett kön är det ett bra arbetsnamn).

Blommis låter som en bra plan att försöka få jobb oavsett tidslängd. Om inte annat så är det nog skönt för dig att bli lite sysselsatt med annat än att åka till BM för insemination.

• lanovia 08

Har samma problem som dig Ninnis, samma signaler
    BIM är på fredag.

Ha ha ser dig glida runt på trädäck med borstar på fötterna.

Celeste lycka till hos BM.

Sockerkaka blev det. Alltid godast hemmabakat. Och nu luktar det gått här. Någon som vill ha??

• lanovia 08

Blommis lycka till idag.
    Vad gäller jobbet får vi hoppas att det inte ringer någon mindre kvalificerad som han hellre vill ha. Du är ju den perfekta!

Usch vad fisen har satt sig på tvären idag. Är illamående och svintrött.
    kan inte de eländiga indianerna bara komma så slipper jag fundera mer. de får gärna komma en dag för tidigt om de är så, om de nu tänker komma.
    Har varit så skönt de två sista månaderna då jag varit så gott som helt utan konstiga symptom. Inget magont, inga öma bröst, inget illamående. *drömmer mig tillbaka*

• lanovia 08

Vad gulliga ni är som håller tummarna, själv är jag bara kall och bitter. Tror kroppen bara spökar som vanligt.

• lanovia 08

hehe du menar väl inte att man blir paranoid?

• lanovia 08

Skum läkare!!! Ring en annan eller vänta först och se vad som händer denna gång.

SEr framför mig hur jag och Ninnis står med varsitt huvud isanden och viftar på bakarna.

Nu skall jag fortsätta läsa mig igenom allt ni skrivit medans jag jobbat.

Ninnispinnis skrev 2009-04-16 12:07:08 följande:
    Mäh?!*stoppar tillbaks huvudet i sanden*
  • lanovia 08

Oh vad spännande Blommis. Håller alla tummar och tår!

• lanovia 08

Fast det blir väl absolut ett decemberbarn nu??? Eller har jag räknat fel. Jag har ju BIM imorgon, min senaste mens var för ca 1 månad sedan. 9 månader från mars blir december.
    Eller? Nu blev jag förvirrad.

Celeste97 skrev 2009-04-16 14:30:42 följande:
    Vet ni en bra sak? Det är att om man blir med barn nu, så får man det inte i december! Lite knäppt kanske (snacka om i-landsproblem, haha), men det är verkligen inte en månad jag skulle vilja ha barn i... Tänk födelsedagsfirande varje år mitt i julruschen. Huvva!
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)