Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Den har hunnit växa ja. Vad bra att få se en bild. Annars blir det liksom bara att man pratar på här men man fattar liksom inte att vissa av er faktiskt ÄR gravida. TJOHO vad häftigt!!

• lanovia 08

Godmorgon alla!
    Ja idag är det fint väder, skall bli det hela helgen. Bra det för vi skall ut med båt hela helgen.

Gud vad blödig jag är idag. Hörde vår bröllopslåt på radio, den spelas alldeles för ofta egentligen men just idag höll jag på att börja gråta när jag hörde den.

Idag är jag på BIM+7. Men nu tror jag snart det är över faktiskt. Har ont i magen och tyckte jag såg indianer som spejade i buskarna.

• lanovia 08
    passionsblomman skrev 2009-04-24 12:09:43 följande:
    Jag har kommit på att det verkligen är lika bra att vi har en alkoholfri fest-för om det inte är så att ni alla sitter och är på pickalurven på dagarna på erbetstid och allt-så är vi visst galna och frejdiga nog så det räcker för ett dunderpartaj ändå...Celetse: jag trodde verkligen på riktigt att jag hade ätit det där när jag vaknade! Helt förskräckt var jag!
  • lanovia 08

Ore, bra inställning! Det är lätt att glömma bort vad man har för bra och bara se det jobbiga.

Ninnis trodde knappt jag skulle säga detta men: HURRA för indianerna! Då kan du ju börja försöka få ordning på cykeln.

Tyckte mina började ge sig till känna imorse men de försvann igen. Men så har de gjort förr så de kommer säkert snart.
    Ja mannen sitter på buss på väg hem nu. Tyvärr måste han jobba borta nästa vecka med men det tänker jag inte sörja över nu.
    Testa skall jag nog vänta med o göra för att se om indianerna kommer snart.

Är helt slut nu. Har varit hos vetrinär i 1½h med hunden . Gissa vad för låt som spelades när jag kom innanför dörren där. Jo bröllopslåten, så då började jag tänka på mannen och hur sorgligt det är att vara hos en vetrinär (även om inget allvarligt) o att just den låten spelades så jag höll på att börja böla igen.

Låten är Curly Sue. Tyvärr sönderspelad på radio. Men det gör inget för mig. Vi valde den innan den började spelas på radio. Vi hade svårt att hitta en bra låt för vi ville INTE ha en som alla hade och som gick ständigt på radio. ÖH gick ju bra.
    Men en dag så kom mannen hem satte på Curly Sue och sa typ "älskling nu har jag hittat låten vi skall ha i kyrkan. Den här beskriver hur jag känner för dig". Sen dess älskar jag den låten. Gissa om jag bölade den gången och gissa om jag börjar böla nu när jag tänker på det.

• lanovia 08

Hvidis tycker också dina bröllopsbilder är underbara.

• lanovia 08

Hej tjejer. Nu är jag tillbaka efter en trevlig helg på havet. Vilket väder! Och hunden har varit mkt piggare o gladare än på länge, var skönt att se. Hoppas hon repar sig snart.

Idag åkte mannen i väg igen, så gräsänka ytterligare några dar. Fytusan vad jag hatar det.
    Jag gjorde mitt distansförhållande för några år sedan men en annan kille, tycker jag gjort min dos.

Hvidis, spännande med kontraktet och GRATTIS till lägenheten. Med ett kontrakt är det ju definitivt. Snart är du tillbaka i Sverige. Vart kommer maken ifrån? När flyttar ni då?
    Med alla hormoner i kroppen är det nog inte konstigt att tänka som du gör. Men lyssna på de andras ord, de är kloka. Jag har inget nytt att tillägga utöver.

För min del har indianerna nu tittat ut ur buskarna. Nu är det fullt party med krigsdans som gäller. ajaj nu väntar jag bara på att brösten som ömmat i 2v skall bli nöjda igen.
    Är så himlans less på det här!!!!
    Min kropp bara skrek gravid den här gången, men likförbaskat kom de eländiga indianerna. Dock 1 vecka senare än normalt bara för att verkligen tortera mig.

• lanovia 08

Bara trevligt med lite babbel. Var kaffet gott?
    Men det där med att din make gått ner mer? Är han mer överviktig än dig? han kanske har mer att gå ner då går det fortare. Sedan har du gått mycket dvs byggt en del muskler, muskler väger.

Ja det där med missfall har jag också funderat på. Har ju inte känt så här förut trots alla möjliga signaler. Men hur läget är där kommer vi ju aldrig få veta. Bara hoppas det kan ta sig snart någon gång. Nu är det la bara att vänta. Snart är det gynbesök...

• lanovia 08

Håller förresten tummarna Blommis, hoppas det funkade med erat första inseminations försök. Vore ju gött om det kunde räcka med en sådan pärs.

• lanovia 08

Jag har jobbat på sjukhuslab så jag vet att prover försvinner och så himlans konstigt att det händer ibland är det inte. Allt som skall via mer än en person riskerar ju att hamna på vilovägar. Men Celeste jag förstår helt klart din irritation. I det här fallet är det inget man vill vara med om.
    Du skall nog ringa tillbaka och prata med läkaren innan du stoppar i dig det där. Låter ju inte som något man tar utan att vara 100% säker. Dessa läkare är så underbara... *ironisk*

Ninnis, 15 maj är dagen D för oss.

• lanovia 08

*Kniper tummarna så hårt det bara går* Hoppas hoppas hoppas!

Hur gör man den där gubben du gjorde Blommis?

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)