Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Jag är 28, fyller 29 i slutet av året.

Och Betty förresten glömde svara på din fråga. Vi gifte oss i september efer det har haft svårt att lämna BT pga av denna tråd.
    Får man nyfiket fråga varför ni valt Alcudia? har någon anknytning dit eller vill ni helt enkelt gifta er utomlands?

• lanovia 08

Dessa små barn är så underbara, batman! Vad kul att han är så poppis maken. Är det din syster/brorsson eller? Hängde inte med riktigt tror jag.
    Häftigt att känna sparkar så. Men måste ändå vara konstigt när det händer sådant i ens kropp som man inte alls kan styra över.

Jag är nu på BIM+3. Gud så psykiskt påfredstande detta är. Förlåt att jag klagar hela tiden. Vi bestämde oss ialla fall för att vänta med att testa till imorgon åtminstonde. Ju fler dar indianerna får på sig desto bättre.

Ninnis hur har du haft det ihelgen med bästisen?

• lanovia 08
    Du får la släppa och bara hålla tårna en kort stund.

Jag skall lyckas sitta här o anlaysera data med knutna tummar. Vi får sluta ha så spännande liv!

Ankan lycka till i em!!! du är bäst det här fixar du.

Ingejöris hoppas du hoppar indianerna säg till dem att komma till mig omedelbart bums om de nu skall till mig vill säga. Jag är less på att vänta. Är så glad att det snart vankas hjälp runt hörnet.
    Min mens har ju varit regelbunden alla gånger utom den gången som vi misstänker var MF, så jag fattar inte vad den sysslar med nu.
    passionsblomman skrev 2009-04-20 09:31:07 följande:
    Nej nu får jag SKÄRPA mig! jag skulle ju gå en liten morgonrunda! *går och hämtar ytterklägerna*VET ni förresten hur svårt det är att knyta skosnörena medan man håller tummarna?
  • lanovia 08

Ninnis du kanske borde testa? Läkaren visste ju ingenting så skit i henne. *visslar med i Hvidis melodi*

Hvidis är nog lika bra att du låter bli att hålla tummar och tår ett tag. Som Blommis sa vi vill ju inte att det skall gå illa.

Ja vi har blivit rikttigt duktiga på att skrämma bort indianerna. Tyvärr lite för bra verkar det som, det är ju inte bara indianerna som försvinner utan även simmarna verkar ju skrämmas bort.
    Är så trött på det här så jag blir tokig!!!
    Trött är jag ordagrant, jag klarar mig fram till lunch sedan tar alla energi slut. Vill bara lägga mig och sova 1 h som jag gjorde igår.

*stoppar snabbt ner huvudet och hoppas att ingejöris inte hann se mig*

• lanovia 08

svintotanter skall man aldrig lyssna på!!!

Hvidbrud skrev 2009-04-20 12:01:05 följande:
    "the gestational sack kan be visualized on ultrasound as early as 4½ weeks after your last period" står det i min bibel... svintotanten kan dra åt....
  • lanovia 08

Har förresten en kompis som var på VUL läkaren sa då till henne att hennes mens skulle komma innan 7 dagar. någon han kunde se på slemhinnan och någon bubbla. Mkt riktigt mensen kom inom 1 vecka. Så du kanske skall vänta tills en vecka gått, men sedan tycker jag du skall dra till apoteket och köpa en CB.

• lanovia 08

Hvidis, what the... vilken arrogant människa. Sådana vill man ju bara....

Ninnis jag förstår precis din rädsla. Är därför jag också drar på mitt andra test nu. Vill inte se orden "inte gravid". Vill inte behöva försöka förstå vad min kropp sysslar med.

• lanovia 08

Ankan hur har det gått???

Själv fick jag jobba över idag, dagen slutade skit och fick mig nästan att börja gråta. Egentligen inget så allvarligt men orkar man inte så orkar man inte. Stressade hem kastade mig makens famn sedan iväg på rep, där jag gick hem efter halv tiden. Alldeles för trött för att orka räkna takter. Nu skall jag sätta mig i soffan och vara trött och deppig.

Ingenjöris du är bara för skön!!!

• lanovia 08

Maken tyckte förresten att jag skall testa imorgon igen. Då är det ju BIM+4 från 28 dagars cykeln som jag haft det sista. Tidgare hade jag 30 dagars, men då är det ju ändå BIM+2. Så han har ju rätt det är ju lika bra att testa....Men jag vet inte om jag pallar. Jag fixar inte att se "inte gravid" och inga indianer.
    Indianerna skulle nästan men bara nästan vara välkomna nu.

• lanovia 08

Ja vi har blivit tajta. Men det är bara att hänga på så är du snart inne i det.

Träligt är ordet!
    Tack Lexmaja. Men jag har en konstig kropp så är nog inte mkt att hålla tummarna för.

*har grävt ner hela mig i sanden nu*

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)